news-background
news-background

به دنبال جدایی «جانی دپ» از Fantastic Beasts آیا نقش «امبر هرد» در Aquaman 2 تقلیل پیدا می‌کند؟

 

«جانی دپ» روز جمعه ۶ نوامبر با درخواست استودیوی برادران وارنر از بازی در چندگانه‌ی «جانوران شگفت‌انگیز» (دانلود فیلم Fantastic Beasts با لینک مستقیم) کناره‌گیری کرد و آینده‌ی نقش «گلرت گریندل‌والد» در «جانوران شگفت‌انگیز ۳» در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. علت جدایی دپ اعلام نشده اما شک نیست که پای «امبر هرد» و حکم دادگاه او و دپ در بریتانیا در میان است. دپ می‌گوید به حکم اعلام شده اعتراض و ثابت خواهد کرد که او قربانی خشونت خانگی است و نه هرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دوران بازیگری دپ تمام‌شده به نظر می‌رسد و از حالا گمانه‌زنی در مورد جانشین او در «جانوران شگفت‌انگیز» آغاز شده. اما هواداران دپ با به راه‌ انداختن کمپینی مجازی در Change.org از برادران وارنر درخواست کرده‌اند که این بازیگر ۵۷ ساله را دوباره به خدمت بگیرند. این پتیشن در حال حاضر توسط هزاران هوادار امضاء شده است.

پس از جدایی دپ از «جانوران شگفت‌انگیز»، اخیراً گزارش‌های دیگری در مورد تقلیل پیدا کردن نقش «امبر هرد» در «آکوامن ۲» (دانلود فیلم Aquaman 2 با لینک مستقیم) منتشر شده است. به نظر می‌رسد که وارنرها اقداماتی در مورد هرد نیز انجام خواهند داد و به راه‌هایی فکر می‌کند تا نقش او را در فیلم کاهش دهد. «گریس رندلف» ژورنالیست به نقل از منابع نزدیک به وارنر این ادعا را تأیید کرده است.

حواشی پیرامون فیلم‌های بلاک‌باستر از هر نوع همیشه به زیان استودیوها تمام شده زیرا این مسائل در ذهن هواداران برابر است با فیلمی بی‌کیفیت. بنابراین وارنر و دیگر استودیوها برای کاهش تنش در پشت صحنه دست به هر اقدامی می‌زنند، هرچند چند فیلم پرحاشیه در سال‌های اخیر از جمله «روگ وان» (Rogue One) فروش نسبتاً خوبی ثبت کرده‌اند.

«آکوامن ۲» در حال حاضر قرار است دسامبر سال ۲۰۲۲ اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۰۲:۴۱

حتما به رئیس دادگاه هم .... بله دوستان.

نمایش اسپویل
۱۷ آبان ۱۳۹۹ ۲۳:۱۱

خیلی خوبه این اتفاقات. خیلی خوشحالم که داره اینجوری میشه دنیا. همه مردا باید بفهمن که زن معصومیت نداره. زن معصوم نیست. چشماتون رو وا کنید ببینید زنا اکثریت (همشون نه...) چه زاتی دارن. ایران خودمون بازار داغ مهریه و زندانیا رو ببینید. عبرت بشه براتون. تو جهان اول که اینطوری وای به حال جهان سوم ما که روز به روز تحت تاثیر رسانه غرب هستش... اونم با ساختاری کاملاً شرقی. حواستون باشه خلاصه. میخوای درگیر این بدبختیا نشی، تنها باش. بخصوص تو ایران.. مگر اینکه صد در صد مطمئن باشی از وجدان یکی. خلاصه دوستان درس بگیرید... اونجا طرف عکس رو کرد.. ویدیو دوربین آسانسور رو کرد... مدرک داد.. از کثاف کاریاش روی تخت تا قطع کردن انگشت... ولی دادگاه حق رو بهش داد بخاطر چارتا جای کبودی که اونم مقصرش باز مشخص نبود... قضاوت هم نمیکنم من. ولی قطعا کسی که اونکارارو تو اون ویدیو ها و عکسا کرده بود، بعیید نیست چارتا مشت به صورت خودش زده باشه برای دادگاه. خلاصه حواستون باشه درگیر این معصومیت ساختگی نشید. نه زن برتره نه مرد. نه زن معصومه نه مرد.

نمایش اسپویل
۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶

کاملاً موافقم اگه باعث میشه چشم مردم باز بشه ارزششو داره

نمایش اسپویل
۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۰۱:۰۲

بله برای دنیا مثالی شد از کثیفی فمینیسم. کم کم دنیا داره میفهمه.

نمایش اسپویل
۱۷ آبان ۱۳۹۹ ۲۲:۱۲

چقدر چرت و پرت مینویسه سینما , دست نشریه های زرد هالیوودی رو بستید دیگه شما D:

نمایش اسپویل
۱۷ آبان ۱۳۹۹ ۲۰:۳۹

مقدار بسیار زیادی از این زن متنفرم

نمایش اسپویل
۱۷ آبان ۱۳۹۹ ۲۰:۳۴

ظاهر مثلا خوشگل ولی باطن یک تیکه .ن عفریته

نمایش اسپویل
بیشتر