news-background
news-background

«جان دیوید واشینگتن»: از نام پدرم استفاده نکرده‌ام

واشینگتن وقتی سعی می‌کند در هالیوود نقشی را به دست آورد از نام پدرش استفاده نمی‌کند.

 

«جان دیوید واشینگتن» ستاره‌ی فیلم «تنت» (دانلود فیلم Tenet با لینک مستقیم) «کریستفر نولان» که فرزند «دنزل واشینگتن» است به تازگی در مصاحبه با «آقای پورتر» ادعا کرده است که تعمداً هنگام انجام تست بازیگری هویت پدرش را مخفی می‌کند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

واشینگتن در مصاحبه با این نشریه می‌گوید: «وقتی مردم متوجه می‌شوند که پدرم چه کسی است تغییر را در رفتار آنان می‌بینم. پیش‌تر دروغ می‌گفتم که او کارگر ساختمان است یا در زندان به سر می‌برد، تا به شکلی عادی با من رفتار شود.»

واشینگتن می‌گوید مردم اگر بدانند پدرش چه کسی است بر اساس استعدادش او را ارزیابی نمی‌کنند: «احساس کردم که هیچ‌ راهی وجود ندارد که مردم مرا جدی بگیرند، حتی اگر کارم خوب باشد. همواره مرا قضاوت می‌کنند. بنابراین اینکه پدرم چه کسی است را مخفی می‌کنم. فکر می‌کنم با این کار از خودم محافظت می‌کنم.»

این بازیگر که سابقه‌ی بازی در ان‌‌اف‌ال را دارد، با حضور در سریال «بالرز» (دانلود سریال Ballers با لینک مستقیم) در کنار «دووین جانسون» در شبکه‌ی اچ‌بی‌او و سپس فیلم «بلکککلنزمن» (دانلود فیلم BlacKkKlansman با لینک مستقیم) به کارگردانی «اسپایک لی» نامی برای خود دست و پا کرد. فیلم لی برای واشینگتن نامزدی گلدن گلوب را به همراه داشت.

پروژه‌ی بعدی واشینگتن فیلم جاسوسی «تنت» است که پس از سه تأخیر به ۲۶ آگست موکول شده. این فیلم ۳ سپتامبر و تأخیر یک هفته‌ای نسبت به سایر نقاط جهان در آمریکای شمالی اکران خواهد شد. واشینگتن در ایام قرنطینه به صورت مخفیانه فیلمی به نام «مالکم و ماری» (Malcolm & Marie) به همراه «زندیا» بازی کرده است.

واشینگتن در پاسخ به این پرسش که مایل است چه میراثی از خود باقی بگذارد می‌گوید: «امیدوارم که آثارم گویای همه‌چیز باشد، مانند فیلم‌های ابتدایی [رابرت] دنیرو و «لئوناردو دی‌کاپریو».»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید