news-background
news-background

ویدیو: تیزر Tenet «کریستفر نولان» پیش از نمایش Hobbs & Shaw مخاطبین را غافلگیر کرد

تریلر فیلم «عقیده» (Tenet) تازه‌ترین اثر «کریستفر نولان» پنجشنبه شب به شکل غیرمنتظره در به نمایش درآمد. این تیزر ۴۰ ثانیه‌ای پیش از اکران «هابز و شا» (Hobbs & Shaw) پخش شده و هنوز به صورت آنلاین در دسترس قرار نگرفته و زمان انتشارش هم مشخص نیست.

بنابر گزارشات منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، این تیزر تنها «جان دیوید واشینگتن» را به همراه جمله‌ی «وقت [معرفی] یک شخصیت پروتاگونیست است.» نشان می‌دهد. این اقدام غیرمنتظره نولان در راستای حمایت او از تجربه‌ی دیدن فیلم در سالن‌های سینماست. نولان برخلاف فیلمسازان بزرگ دیگر حاضر نیست فیلم‌هایش را در نت‌فلیکس پخش کند.

این ویدیو با نمایی از جای گلوله در یک شیشه آغاز  می‌شود. شخصیت واشینگتن پشت شیشه ظاهر می‌شود و به اثر به جا مانده از گلوله نزدیک و سپس آن را لمس می‌کند. دوربین به سمت راست حرکت می‌کند و جای گلوله‌ی دوم که به نظر با اولی یکی است را نشان می‌دهد. واشینگتن دوباره شیشه را لمس می‌کند. متن دیگری پدیدار می‌شود:‌ «زمان انجام مأموریتی از نوع دیگر فرارسیده است.»

تیزر با نمای کوتاهی از نیروهای پلیس که در خیابان‌ها می‌دوند و سپس تصویری طولانی‌تر از شخصیت واشینگتن که ماسک اکسیژن می‌پوشد به پایان می‌رسد. سپس عنوان فیلم به این شکل نقش می‌بندد: TENƎꓕ

بسیاری از هواداران انتظار دارند که «عقیده» با مسئله‌ی زمان بازی کند چرا که عنوان فیلم از هر دو طرف به یک شکل تلفظ می‌شود اما نحوه‌ی نگارش آن نشان می‌دهد که نولان حقه‌ی جدیدی در آستین دارد. هر دو جمله‌ای که در تصاویر ظاهر می‌شود نیز به مفهوم زمان اشاره می‌کند. نولان در فیلم‌های «ممنتو»، «تلقین» و «دانکرک» داستان‌هایی با محوریت زمان روایت کرده است.

نولان در سال ۲۰۱۷ در مصاحبه با ورایتی گفته بود: «در تمام طول زندگی‌ام شاهد بوده‌ام که فیلم‌هایی مستقیماً وارد شبکه‌ی نمایش خانگی می‌شوند. وقتی که فیلمسازی را از دهه‌ی ۹۰ آغاز کردم، کابوسم این بود که فیلم‌هایم چنین سرنوشتی پیدا کنند. چیز جدیدی نیست. آنچه جدید و متفاوت است فروختن این ایده به عنوان یک نوآوری به وال استریت است.»

اطلاعات چندانی از «عقیده» در دست نیست جز اینکه با فیلمی اکشن و حماسی در دنیای جاسوسی بر اساس فیلمنامه‌ی اریجینال نولان روبرو خواهیم بود. علاوه بر واشینگتن، بازیگران دیگری چون «الیزابت دبیکی»، «رابرت پتینسون»، «آرون تیلور جانسون»، «کنت برانا»، «دیمپل کاپادیا» و «مایکل کین» در فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

استودیوی برادران وارنر فیلم «عقیده» را ۱۷ جولای سال ۲۰۲۰ اکران خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۱۳

منتظر یه معجزه دیگه از گادنولان هستیم

نمایش اسپویل
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۰۱

باز داره ستون هالیودو میلرزونه *_*

نمایش اسپویل