news-background
news-background

تیزر فیلم Candyman توسط کارگردان منتشر شد

 

اکران اقتباس جدید فیلم «کندی‌من» (دانلود فیلم Candyman با لینک مستقیم) به کارگردانی «نیا داکوستا» که ادامه فیلم ترسناک «کندی‌من» (دانلود فیلم Candyman با لینک مستقیم) ساخته سال ۱۹۹۲ با بازی «تونی تاد» و «ویرجینیا مدسن» است به دلیل کرونا تا ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۰ به تعویق افتاده اما «نیا داکوستا» به تازگی در صفحه توییتر خود پیش نمایشی انیمیشنی از این فیلم با پیامی جالب منتشر کرد: «کندی‌من، تقاطعی بین خشونت سفیدپوستان و درد سیاه‌پوستان، درباره شهدای بی میل است. انسان‌هایی که وجود داشتند، نمادهایی که ما به آن‌ها نسبت دادیم، هیولاهایی که برای ما به تصویر کشیدند.»

در این ویدیو دو دقیقه‌ای سه داستان کوتاه را می‌بینیم که به داستان اصلی «کندی‌من» و دیگر قربانیان سیاه‌پوست دیگری که به دست پلیس و سفیدپوستان کشته شده‌اند اشاره می‌کند. در قالب نقاشی هنرمندی کارگر کارخانه‌ای را می‌بینیم که پس از اینکه به بچه‌ها شکلات می‌دهد توسط پلیس تعقیب و تا سر حد مرگ کتک می‌خورد. در تصویر کوتاه دیگری پسر جوان دوچرخه سواری به دزدی متهم و به خاطر آن اعدام می‌شود. در داستان آخر کندی‌من را می‌بینیم که به عنوان برده متولد شده و در بزرگ‌سالی هنرمند بوده و به خاطر اینکه عاشق یک زن سفیدپوست شد جان خود را از دست داده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

داکوستا تأیید کرد که از این گونه انیمیشن‌ها در فیلم نیز استفاده شده است. داکوستا سازنده این انیمیشن جذاب سیاه و سفید را منوآل سینما و سازنده موسیقی استفاده شده در آن را موزیسین سیاه‌پوست «لاکنز» معرفی کرد. در فیلم جدید «کندی‌من» «یحیی عبدالمتین دوم» نقش «آنتونی مک‌کوی»، هنرمند اهل شیکاگو را بازی می‌کند که علاقه بیش از حدش به داستان کندی‌من به وسواس تبدیل شده و کم کم زندگی‌اش را در بر می‌گیرد. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به «تیونا چریس»، «ونسا ای ویلیامز»، «کولمن دومینگو» و «ناتان استیورات-جارت» اشاره کرد. تهیه‌کنندگی این فیلم را «جردن پیل» بر عهده دارد، او همچنین به همراه داکوستا و «وین روزنفلد» فیلم‌نامه این فیلم را نوشته است. فیلم «کندی‌من» در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۰ (۳۰ شهریور ۹۹) اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید