news-background
news-background

توسعه Deadpool 3 با معرفی نویسندگان رسماً توسط مارول آغاز شد

دیزنی هنوز به دنبال یافتن بهترین راه به‌کارگیری برند‌های فاکس پس از ادغام با این استودیو است. «ددپول» یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های فاکس است که به نظر مراحل توسعه‌ی آن آغاز شده. ساعاتی پیش گزارش شد که «وندی مالینو» و «لیزی مالینو-لوگلین» به عنوان نویسندگان «ددپول ۳» (دانلود فیلم Deadpool 3 با لینک مستقیم) انتخاب شده‌اند و «رایان رینولدز» برای بازی در نقش ابرقهرمان بذله‌گو بازخواهد گشت.

ملاقات با خواهران مالینو در طول یک ماه گذشته صورت گرفته و رینولدز اخیراً با چندین نویسنده جلساتی برگزار کرده تا ایده‌های‌شان را برای قسمت سوم بشنود. در نهایت، استودیو و رینولدز خواهران مالینو را بهترین گزینه می‌یابند. این فیلم در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد و استخدام این نویسندگان اولین گام در جهت پیشرفت پروژه‌ی «ددپول ۳» است.

این اولین قسمت «ددپول» است که با همکاری مارول و رینولدز به تولید می‌رسد. با موفقیت فیلم‌های جدید «مرد عنکبوتی»، مشارکت «کوین فایگی» مدیر استودیوهای مارول بدون تردید هواداران این چندگانه را هیجان‌زده خواهد کرد.

منابع نزدیک به پروژه می‌گویند «ددپول ۳» همچون قسمت‌های قبلی با رده‌ی سنی بزرگسال ساخته خواهد شد. انتظار می‌رود که «دیوید لیچ» پرمشغله با کارگردان جدیدی جایگزین شود، اما شنیده می‌شود که درها هنوز برای بازگشت لیچ که قسمت دوم را کارگردانی کرده باز است. با این حال، به این علت که در روند انتخاب نویسندگان همکاری نکرده، بازگشت او بعید به نظر می‌رسد.

مالینوها سابقه‌ی نویسندگی و تهیه‌کنندگی سریال جدید «گریت نورث» (The Great North) که قرار است فوریه ۲۰۲۱ پخش شود و حتی سفارش ساخت فصل دوم را دریافت کرده را برای فاکس دارند. لیزی و وندی مالینو علاوه بر این از جمله نویسندگان و تهیه‌کنندگان سریال انیمیشن «برگر باب» (Bob's Burgers) شبکه‌ی فاکس بوده‌اند و با آن در سال ۲۰۱۷ برنده‌ی امی شده‌اند. آن‌ها در عرصه‌ی سینما از بازی ویدیویی «سیمز» (The Sims) برای استودیوی لجندری اقتباس کرده‌اند و قسمت جدید «جامپ استریت» (Jump Street: Now For Her Pleasure) را برای سونی پیکچرز نوشته‌اند.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ آذر ۱۳۹۹ ۱۷:۵۰

فاکس خوب بود... ولی با مارول یه چی دیگست

نمایش اسپویل
۱ آذر ۱۳۹۹ ۰۵:۵۸

بنظرم تیم میلر باید برگرده و قسمت سوم رو کارگردانی کنه ، قسمت دوم بد ساخته نشده بود اتفاقا لیچ کارشو خیلی خوب برد جلو ولی به پای قسمت اول که میلر ساخت نمیرسید

نمایش اسپویل