news-background
news-background

تهیه‌کننده Mank: فیلم جدید فینچر گویی به دهه‌ ۱۹۳۰ تعلق دارد

«اریک راث» تهیه‌کننده «مانک» از فیلم جدید فینچر ستایش کرده است.

بازگشت «دیوید فینچر» به فیلمسازی با «مانک» (دانلود فیلم Mank با لینک مستقیم) برای بسیاری از دوست‌داران سینما، هیجان‌انگیزترین رویداد سال ۲۰۲۰ است. کارگردان «شبکه‌ی اجتماعی» (دانلود فیلم Social Network با لینک مستقیم) و «باشگاه مشت‌زنی» (دانلود فیلم Fight Club با لینک مستقیم) از سال ۲۰۱۴ وقتی که «دختر گمشده» (دانلود فیلم Gone Girl با لینک مستقیم) را اکران کرد، فیلم جدیدی نساخته. علت جذابیت دیگر «مانک» این است که فیلم یک پروژه‌ی شخصی برای فینچر است زیرا «جک فنچر» پدر فیلمساز فیلمنامه‌ی «مانک» را پیش از آنکه در سال ۲۰۰۳ از دنیا برود ه نگارش درآورده است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«اریک راث» نویسنده‌ی برنده‌ی اسکار «فارست گامپ» (دانلود فیلم Forrest Gump با لینک مستقیم) یکی از تهیه‌کنندگان «مانک» است که آخرین بار در فیلم «مورد عجیب بنجامین باتن» (دانلود فیلم The Curious Case of Benjamin Button با لینک مستقیم) با فینچر همکاری کرده بود. راث به تازگی در مصاحبه با پادکست «پاردن مای تیک» می‌گوید این فیلم درام قرار است در ماه اکتبر از نت‌فلیکس پخش شود. این درحالی است که نت‌فلیکس هنوز به صورت رسمی تاریخ پخش فیلم را اعلام نکرده است.

«گری اولدمن» در «مانک» نقش «هرمان جی. مانکیویچ» نویسنده‌ی فیلم «شهروند کین» (دانلود فیلم Citizen Kane با لینک مستقیم) را بازی می‌کند. «ویلیام دویل» مسئول انتخاب لوکیشن فیلم دسامبر سال گذشته گفته بود که این فیلم فقط یک اثر بیوگرافیکال نیست. داستان در مورد چالش‌های درونی و حرفه‌ای مانکیویچ در حین تولید شاهکار «ارسن ولز» است.

راث در مورد این فیلم می‌گوید:‌ «اثری بی‌نظیر است. [فینچر] یک فیلم سیاه‌وسفید دهه‌ی ۳۰ گونه ساخته. هم ظاهرش مانند فیلم‌های دهه‌ی ۳۰ است و هم این حس را منتقل می‌کند. شاید مخاطبین زیادی آن را نبینند اما فیلم شگفت‌انگیزی است.»

انتظار می‌رود فیلم «مانک» اکتبر یا نوامبر آینده و در فصل اهدای جوایز منتشر شود. این فیلم همچون «ایرلندی» (دانلود فیلم The Irishman با لینک مستقیم) و «داستان زناشویی» (دانلود فیلم Marriage Story با لینک مستقیم) در سال گذشته، باید در فستیوال‌های فیلم پاییز اکران شود، اما اکران عمومی آن بستگی به بازگشایی سالن‌های سینما تا آن زمان خواهد داشت، هرچند طبق قوانین جدید اسکار این فیلم بدون اکران در سالن‌ها نیز امکان رقابت برای این جایزه را خواهد داشت.

علاوه بر اولدمن، «آماندا سایفرید»، در نقش «ماریون دیویس» بازیگر، «لیلی کالینز» در نقش «ریتا الکساندر» منشی مانکیویچ، «توپنس میدلتون» در نقش «سارا مانکیویچ» همسر هرمان، و «تام بورک» ستاره‌ی فیلم «یادگار» (دانلود فیلم The Souvenir با لینک مستقیم) در نقش «ارسن ولز» بازی می‌کنند. «ترنت رزنر» و «اتیکس راس» که در «شبکه‌ی اجتماعی» با فینچر همکاری کرده بودند، آهنگسازان این پروژه خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید