news-background
news-background

تغییر در تاریخ اکران «جنگ ستارگان: قسمت 9»، «ایندیانا جونز 5» و «Frozen 2»

دیزنی شب گذشته تاریخ جدید اکران چند فیلم بزرگ خود از قبیل «جنگ ستارگان: قسمت 9»، «ایندیانا جونز 5»، «منجمد 2»، «غول‌پیکر» (Gigantic)، «شیر شاه»، و «رالف خرابکار 2» را اعلام کرد. این خبر از طریق حساب توئیتر خبرنگار وال‌استریت جورنال منتشر شده است.

مهمترین خبر در این بین، عرضه‌ی فیلم «جنگ ستارگان: قسمت 9» به کارگردانی «کالین تره‌وورو» در تاریخ 24 می 2019 می‌باشد. این تاریخ نشان می‌دهد که لوکاس‌فیلم تمایل دارد به جای اکران جنگ ستارگان در تعطیلات کریسمس آن را در تاریخ سنتی آن یعنی تعطیلات «روز یادبود» اکران کند. تا پیش از فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد»، این چندگانه همواره در تعطیلات روز یادبود اکران شده بود. سال آینده فیلم «هان سولو» هم در همین ایام به اکران درخواهد آمد، اما قسمت نهم فیلم این بازگشت را به تثبیت می‌رساند.

دیزنی همچنین فاش کرده است که پنجمین فیلم ایندیانا جونز دیگر در سال 2019 اکران نخواهد شد و در عوض یکسال بعد و در تاریخ 10 جولای 2020 به روی پرده می‌رود. دلیل این تأخیر ذکر نشده اما می‌توان تصور کرد که استودیو در تلاش است خود را با جدول اکران شلوغ «استیون اسپیلبرگ» هماهنگ کند. بازسازی فیلم «شیر شاه» نیز برای اکران در 19 جولای 2019 درنظر گرفته شده است.

تاریخ اکران چند انیمیشن دیزنی هم دچار تغییر شده که به تعویق افتادن اکران «رالف خرابکار 2» از مارس 2018 به نوامبر همان سال که برای چنین انیمیشن محبوبی منطقی به نظر می‌رسد، یکی از آن جابجایی هاست. انیمیشن «غول پیکر» هم که برای نوامبر 2018 برنامه‌ریزی شده بود، در تاریخ 25 نوامبر 2020 منتشر خواهد شد. این تأخیر طولانی که اصلاً برای یک انیمیشن غیرعادی نیست نشان می‌دهد که فیلم همچنان نیاز به بازبینی‌های جدی دارد.

انیمشن «منجمد 2» (Frozen)، دنباله‌ی پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ هم در 27 نوامبر 2019 یعنی حدوداً دو سال و نیم دیگر به اکران سینماهای ایالات متحده درخواهد آمد. قسمت اول این فیلم سال 2013 موفق شد 1.2 میلیارد دلار در سراسر دنیا فروش کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید