news-background
news-background

اولین تصویر از فیلم کوتاه The Human Voice «پدرو آلمودوار» و «تیلدا سوئینتون»

فیلم کوتاه ۳۰ دقیقه‌ای آلمودوار در جشنواره فیلم ونیز اکران خواهد شد.

جشنواره فیلم ونیز دو فیلم دیگر را به فهرست آثار پذیرفته‌شده‌اش اضافه کرد: «یک شب در میامی» (دانلود فیلم One Night in Miami با لینک مستقیم) اولین فیلم بلند «رجینا کینگ» و «صدای انسانی» (دانلود فیلم The Human Voice با لینک مستقیم) اولین فیلم انگلیسی زبان «پدرو آلمودوار». هفته‌ی گذشته اعلام شده بود که «یک شب در میامی» در جشنواره‌ فیلم تورنتو روی پرده خواهد رفت، اما پذیرفته شدن فیلم دوم که فیلمبرداری آن ماه گذشته گزارش شده بود، غافلگیرکننده‌تر است، چرا که از زمان تولید تا افتتاح فیلم در ماه سپتامبر نزدیک به دو ماه زمان خواهد بود. «صدای انسانی» تازه‌ترین فیلم آلمودوار پس از «رنج و شکوه» (دانلود فیلم Pain and Glory با لینک مستقیم) است که در جشنواره فیلم کن اکران شد و سپس نامزدی اسکار بهترین فیلم بین‌المللی را دریافت کرد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

بنا بر اعلام جشنواره‌ فیلم ونیز، فیلم «صدای انسانی» نزدیک به ۳۰ دقیقه‌ خواهد بود. این جشنواره فیلم را برداشتی آزاد از نمایش «ژان کوکتو» توصیف کرده که آلمودوار دهه‌ها رؤیای ساختن را داشته است. داستان فیلم در مورد زنی با بازی «تیلدا سوئینتون» است که در انتظار تماس تلفنی معشوقی نشسته که به تازگی از او جدا شده است. آلمودوار برای اولین بار فیلمی به زبان انگلیسی می‌سازد.

آلمودوار می‌گوید: «برای بازگشت به ونیز در چنین سال ویژه‌ای با کووید-۱۹ به عنوان یک مهمانی ناخوانده بسیار هیجان‌زده‌ام. همه‌چیز متفاوت خواهد بود و من مشتاقم که شخصاً تفاوت‌ها را کشف کنم.» این فیلمساز اضافه می‌کند:‌ «همکاری با تیلدا در سالی که یک جایزه‌ را سزاوارانه دریافت کرده باعث افتخار من است. در واقع، «صدای انسانی» جشنواره‌ تیلدا است، جلوه‌ای از هنرهای بیکران و مختلف او به عنوان یک بازیگر. کارگردانی او تجربه‌ی باشکوهی بود.»

«آلبرتو باربرا» دبیر جشنواره‌ی فیلم ونیز می‌افزاید: «پذیرش «پدرو آلمودوار» برای بازگشت به ونیز افتخار بزرگی است... برای برگزاری جشنی در کنار هم به یمن بازگشت به سینما راهی بهتر از همراه شدن با یکی از بهترین کارگردانان معاصر وجود ندارد.»

سوئینتون امسال در ونیز جایزه‌ی افتخاری شیر طلایی را به پاس یک عمر فعالیت هنری دریافت خواهد کرد. این جایزه در سال ۲۰۱۹ به آلمودوار اهدا شده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید