news-background
news-background

تصویر جدید «دواین جانسون» و «نیک جوناس» در جومانجی

اولین قسمت از عنوان ماجراجویی و فانتزی «جومانجی» در سال 1995 ساخته شد و به زودی شاهد قسمت دوم این عنوان می شویم که این مورد همه طرفدارانش را هیجان زده کرده است. مخصوصا با حضور چهره محبوب «راک» که دیگر چه بهتر خواهد شد. در ادامه مطلب آخرین تصویر از دو چهره محبوب سینما را خواهید دید و همچنین اخبار کوتاهی را با هم میخوانیم.
اولین قسمت از
فیلم سینمایی «جومانجی» با حضور ستاره سینما که مدتی کمی قبل نیز به دیار باقی پیوست یعنی «رابین ویلیامز» در سال 1995 ساخته و پخش شد، استقبال از این فیلم بسیار عالی بود و توجه اکثر فیلم سازان و تماشاگران را به خودش جلب کرد.
به نظر می رسد «دواین جانسون» و «نیک جوناس» در این عنوان بسیار با یکدیگر جفت شده اند و در یک عکس که به تازگی منتشر شده است می توانید این دو چهره محبوب را در کنار همدیگر ببینید.

jumanji-dwayne-johnson-nick-jonas


خب بهتر است که یک نگاهی به پشت تصویر این دو بازیگر نیز بندازیم، این طبیعتی که میبینید محل فیلم برداری «جومانجی» خواهد بود و در جزایر هاوایی (محلی که اکثر عناوین 2017 در آنجا فیلم برداری خواهد شد) صورت می گیرد. تولید قسمت دوم "جومانجی" در اوایل این ماه نیز آغاز شده است. همچنین قابل ذکر است که تصویر بالا توسط «دواین جانسون» به حساب اینستاگرامش ارسال شده است.
«نیک جوناس» در چندین فیلم و سریال مانند "شبی درموزه" و یا سریال "Scream Queens" هنرنمایی کرده است و در سینما به جایگاه خوبی رسیده است اما بیشتر فعالیت وی در موسیقی سبک راک و پاپ می باشد. دواین جانسون نیز چهره ی محبوب ورزش WWE و بازیگر هالییود که این روزها دیدنش در فیلم های پر هزینه بسیار عادی شده است؛ همچنین او بیشترین دستمزد سینمای هالیوود را به خود اختصاص داده است.

«جیک کاسدان» کارگردانی قسمت دوم این عنوان را بر عهده گرفته و تاریخ اکران فیلم سال آینده یعنی 2017 خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید