news-background
news-background

اولین تصاویر از فیلم پرستاره Trial of the Chicago 7 به کارگردانی «آرون سورکین»

نت‌فلیکس اولین تصاویر از فیلم «محاکمه‌ی ۷ شیکاگویی» (دانلود فیلم The Trial of the Chicago 7 با لینک مستقیم) را رونمایی کرد. این تصاویر جدید چند هفته پس از خریداری «بازی مالی» (دانلود فیلم Molly's Game با لینک مستقیم)، فیلم قبلی سورکین در مقام کارگردان توسط نت‌فلیکس از پارامونت از راه می‌رسد. نت‌فلیکس این درام پرستاره‌ و تاریخی را برای اواخر سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته تا در فصل اهدای جوایز رقابت کند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

تصاویر جدید فیلم «محاکمه‌ی ۷ شیکاگویی» از طریق مجله‌‌ی «ونتی فر» منتشر شده است. در یکی این تصاویر سورکین در حال کارگردانی «جوزف گوردن-لویت» دیده می‌شود که نقش «ریچارد شولتز» دادستان را بازی می‌کند. «ساشا بارون کوئن» و «جرمی استرانگ» به ترتیب  در نقش «ابی هافمن» و «جری روبین» فعالان «ییپی»، «کلوین هریسون جونیور» و «یحیی عبدالمتین دوم» در نقش اعضای حزب «پلنگ سیاه»، «مارک رایلنس» در نقش «ویلیام کانستر» وکیل مدافع، و «ادی ردمین» در نقش «تام هیدن» فعال جنبش «آزادی بیان» بازی می‌کنند.

«محاکمه‌ی ۷ شیکاگویی» در حالی ساخته می‌شود که هنوز جنبش «جان سیاهان مهم است» زنده است. سورکین برای اینکه فیلم با وقایع امروز آمریکا هماهنگ باشد اصلاحاتی در فیلمنامه به وجود آورده و پیوندی میان فیلم و مشکلات اجتماعی جامعه‌ی امروز آمریکا برقرار کرده است. او می‌گوید: «وقتی که فیلم را می‌ساختیم [با وقایع امروز] مطابقت داشت. نیازی نداشتیم که فیلم را بیش از این تطبیق دهیم، اما بیشتر تطبیق پیدا کرد. جامعه‌ی دو قطبی، استفاده‌ی نظامی از پلیس، ترس فعالان حقوق سیاه‌پوستان، حتی نزاع درونی میان سیاست‌های چپ و جپ تندرو. «فرد هامپتون» کسی بود که [در جنبش «پلنگ سیاه»] در حین برگزاری محاکمه توسط پلیس به قتل رسید. در این نمایش نقش «شهردار دیلی» را «دونالد ترامپ» بازی می‌کند.»

سورکین با این فیلم برای دومین بار روی صندلی کارگردانی می‌نشیند، اما بازگشتی دارد به نویسندگی آثار سیاسی. این فیلم محاکمه‌ی هفت فعال سیاسی در حین شورش‌های سال ۱۹۶۸ به جرم توطئه را روایت خواهد کرد. دیگر بازیگران این فیلم «مایکل کیتون»، «فرانک لنگلا»، «جان کارول لینچ»، و «الکس شارپ» بوده‌اند. با انتشار اولین تصاویر انتظار می‌رود تریلر فیلم نیز به زودی از راه برسد و تاریخ پخش آن مشخص شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید