news-background
news-background

تصاویر پشت صحنه جدید از فیلم Avengers: Infinity War

 

جمعه گذشته دیزنی+ به مناسبت انتشار «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» (دانلود فیلم Avengers: Infinity War با لینک مستقیم) چند تصویر جدید از پشت صحنه‌ی فیلم را منتشر کرد. «کریس همسورث»، «کریس اوانز»، «چادویک بوزمن»، «اسکارلت جوهانسن»، «کارن گیلان»، «مارک رافلو»، «بندیکت وونگ»، «الیزابت اولسن»، «رابرت داونی جونیور»، «تام هالند» و «جو روسو» یکی از کارگردانان فیلم در این تصاویر به چشم می‌خورند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«جنگ بی‌نهایت» از نت‌فلیکس به دیزنی+ کوچ کرد تا «آخر بازی» (دانلود فیلم Endgame با لینک مستقیم) و «مرد مورچه‌ای و زنبورک» (دانلود فیلم Ant-Man and the Wasp با لینک مستقیم) آخرین فیلم‌های مارول در نت‌فلیکس باشند. دیگر فیلم‌های «دنیای سینمایی مارول» به جز فیلم‌های «مرد عنکبوتی» که در اختیار سونی است، از طریق دیزنی+ منتشر شده است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

در «جنگ بی‌نهایت» شخصیت‌های «مرد آهنی»، «ثور»، «هالک» و دیگر اعضای «انتقام‌جویان» در تلاش بودند مانع از «تانوس» شوند که قصد داشت نیمی از جمعیت جهان را با استفاده از شش سنگ بی‌نهایت از بین ببرد. برادران روسو این فیلم را با فیلمنامه‌ی «کریستفر مارکوس» و «استیون مک‌فیلی» کارگردانی کردند. دیگر بازیگران فیلم «بندیکت کامبربچ»، «دان چیدل»، «پل بتنی»، «آنتونی مکی»، «سباستین استن»، «جاش برولین»، «زوئی سالدانا»، «دیو باتیستا» و «کریس پرت بودند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید