news-background
news-background

تصاویر پشت صحنه دیدنی از بدل‌کاری‌های Matrix 4

فیلمبرداری قسمت چهارم «ماتریکس» (Matrix 4) در حال انجام است و به نظر می‌رسد که در مورد بدل‌کاری‌های هیجان‌انگیز چندگانه جای نگرانی وجود ندارد. ساکنین سان فرانسیسکو ویدیویی دیدنی از محل فیلمبرداری پروژه ضبط کرده‌اند که دو بدل‌کار را در حال پرش از یک آسمان‌خراش نشان می‌دهد. با این ویدیوی کوتاه ثابت می‌شود که سازندگان بر روی جلوه‌های ویژه‌ی پرکتیکال تأکید دارند و این گونه صحنه را را در استودیوها و با پرده‌های سبز فیلبرداری نمی‌کنند.

«لانا واچوفسکی» کارگردان قسمت چهارم در زمان تأیید رسمی این فیلم گفته بود: «بسیاری از ایده‌هایی که من و لیلی ۲۰ سال قبل در مورد واقعیت می‌کاویدیم امروز قابل‌درک‌تر است. بسیار خوشحالم که این شخصیت‌ها بازمی‌گردند و فرصتی دوباره برای همکاری با دوستان بااستعدادم دست داده.» نویسندگی فیلمنامه به «دیوید میچل» و «الکساندر هیمن» سپرده شده است.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«توبی امریک» مدیر استودیوی برادران وارنر نیز «لانا واچوفسکی» را یک هنرمند واقعی و فیلمسازی خلاق توصیف کرده و گفته بود از اینکه قسمت جدید «ماتریکس» را می‌سازند بسیار هیجان‌زده است. «کیانو ریوز» و «کری آن مان» هر دو برای بازی در نقش‌های نئو و ترینیتی بازخواهند گشت. چهره‌های جدید چندگانه شامل «یحیی عبدالمتین دوم»، «جسیکا هنویک»، «نیل پاتریک هریس» و «جاناتان گراف» ستاره‌ی سریال «شکارچی ذهن» (Mindhunter) می‌شوند. با این حال، «هوگو ویوینگ» یکی از نقش‌های کلیدی سه‌گانه‌ی «ماتریکس» قرار نیست در قسمت بعدی نقشی داشته باشد.

«ماتریکس ۴» در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) اکران می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ۰۰:۰۶

یعنی گف کردم... چقدر دل جرات دارند

نمایش اسپویل