news-background
news-background

اولین تصاویر از فیلم On The Rocks: کمدی پیچیده «سوفیا کاپولا» برای اپل

در حالی که شماری از فیلم‌های بلند به سال ۲۰۲۱ موکول شده‌اند، چند عنوان هیجان‌انگیز در تقویم اکران پاییز باقی ماندند و از طریق پلتفرم‌های دیجیتال یا اکران در سالن‌های سینما پخش خواهند شد. یکی از فیلم‌هایی که در سال ۲۰۲۰ باقی مانده «رو به زوال/نوشیدنی با یخ» (دانلود فیلم On the Rocks با لینک مستقیم) به کارگردانی «سوفیا کاپولا» و بازی «بیل ماری» و «رشیدا جونز» است. مجله‌ی «اینترتینمنت ویکلی» به تازگی اولین تصاویر رسمی از این فیلم را منتشر کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کاپولا در مصاحبه با مجله در مورد اینکه چرا برای فیلم بلند جدیدش هیجان‌زده است و اینکه این فیلم چه تفاوت‌هایی با آثار قبلی او دارد می‌گوید: «می‌خواستم فیلمی بسازم که کمی شاد‌تر و سرزنده‌تر باشد و بسیار صمیمانه‌تر و خالصانه‌تر.» کاپولا در ادامه توضیح می‌دهد که فیلم حاوی «طنزی پیچیده» است و آن را از فیلم‌های «توتسی» (دانلود فیلم Tootsie با لینک مستقیم) و «مرد لاغر» (دانلود فیلم The Thin Man با لینک مستقیم) الهام گرفته است. فیلم رابطه‌ی یک پدر و دختر به نام فلیکس و لورا با بازی ماری و جونز را به تصوری می‌کشد، در حالی که در خیابان‌های منهتن جاسوسی همسر لورا را می‌کنند، چون مشکوک است به این که رابطه‌ی بیش از حد نزدیکی با یکی از همکارانش دارد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«رو به زوال» اولین همکاری ماری و کاپولا پس از فیلم تحسین‌شده‌ی «گمشده در ترجمه» (دانلود فیلم Lost In Translation با لینک مستقیم) است. فیلمساز می‌گوید اینکه «گمشده در ترجمه» هنوز پس از گذشته ۲۰ سال زنده است، سبب شده دوباره با ماری همکاری کند.

کاپولا می‌گوید: «هرگز فکر نمی‌کردم دوباره با بیل فیلم دیگری بسازم، زیرا مردم علاقه‌ی زیادی به او و «گمشده در ترجمه» داشتند. هرگز نمی‌توانستم فیلمی چون آن را بازآفرینی کنم، بنابراین هرگز نمی‌خواستم تغییری در آن ایجاد کرده باشم. اما زمان زیادی از آن فیلم گذشته و من از همکاری با او و دیدن او در فیلم لذت می‌برم. ما در واقع او را به عنوان یک پدر شاد و عیاش در این مرحله [از زندگی] ندیده‌ایم، بنابراین باید آن فیلم را فراموش می‌کردم چون ما حالا در فاز متفاوتی [از زندگی] هستیم.»

«رو به زوال» همزمان با انتشار از اپل تی‌وی‌+ توسط A24 در ماه اکتبر اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید