news-background
news-background

اولین تریلر The Eddy: سریال درام «دیمین شزل» برای نت‌فلیکس

کارگردان «لا لا لند» و «شلاق» هوادارانش را با یک سریال درام به پاریس می‌برد.

اولین اثر «دیمین شزل» پس از فیلم «اولین انسان» (دانلود فیلم First Man با لینک مستقیم) یک مینی‌سریال تحت عنوان «ادی» (دانلود سریال The Eddy با لینک مستقیم) برای نت‌فلیکس است که اولین تیزر آن به تازگی منتشر شده است. این تیزر سعی می‌کند اطلاعات زیادی از سریال فاش نکند اما رد پای شزل در استفاده از صدا برای خلق فضا مشهود است. از این گذشته، «آندره هالند» ستاره‌ی «مهتاب» (Moonlight) در سریال به ایفای نقش پرداخته و به نظر نمی‌رسد که اشتباه تاریخی اسکار ۲۰۱۷ در اعلام برنده‌ی بهترین فیلم و جابه‌جایی نام «لا لا لند» شزل و «مهتاب» تأثیری در این همکاری داشته باشد.

داستان «ادی» که یک درام هشت اپیزودی است در محله‌های چندملیتی پاریس امروز روی می‌دهد. یک پیانیست جاز به نام «الیوت اودو»‌ با بازی هالند اکنون صاحب کلوبی به در حال فروپاشی به نام «ادی» است که یک گروه موسیقی با خوانندگی دوست دخترش «مایا» با بازی «جوانا کولیک» در آن اجرا می‌کند. وقتی الیوت می‌فهمد که شریک تجاری‌اش «فرید» با بازی «طاهر رحیم» ممکن است در فعالیت‌های مشکوکی دست داشته باشد، اسراری شروع به هویدا شدن می‌کنند که از «امیرا» همسر فرید مخفی مانده بوده است. از طرف دیگر وقتی «جولی» دختر نوجوان الیوت ناگهان به پاریس می‌آید تا با او زندگی کند، دنیای حرفه‌ای و شخصی او به سرعت متزلزل می‌شود.

در سریال «ادی» استعدادهای بازیگری قابل توجهی ایفای نقش می‌کنند. دوستداران سینما کولیگ را با فیلم نامزد اسکار لهستانی «جنگ سرد» (Cold War) در سال ۲۰۱۸ ساخته‌ی «پاول پاولیکفسکی»‌ به یاد دارند. «اماندا استنبرگ» نیز در فیلم‌های «هانگر گیمز» و اقتباس‌های دیگر از رمان‌های یانگ‌ادالت مانند «همه چیز همه چیز» (Everything Everything) و «نفرتی که می‌پراکنی» (The Hate U Give) سابقه‌ی بازی دارد.

شزل سریال «ادی»‌ را با همکاری «آلن پول»، «جک تورن» برنده‌ی بفتا و «گلن بالارد» برنده‌ی شش جایزه‌ی گرمی توسعه داده که ترانه‌های گروه موسیقی سریال را ساخته است.

نت‌فلیکس مینی‌سریال «ادی» را در تاریخ ۸ می (۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹) عرضه می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ اسفند ۱۳۹۸ ۱۶:۱۶

دیمین شزل هنرمند ایده های جذاب و خوبی رو بوجود میاره دو سه فیلم یکه ازش دیدم خلاقیت و هنر نویسندگی و کارگردانی خوش رو نشون داده

نمایش اسپویل