news-background
news-background

تریلر Reminiscence: فیلم علمی-تخیلی نویسنده Westworld با بازی «هیو جکمن»

«لیسا جوی» به لطف موفقیت هنری سریال علمی-تخیلی «وست‌ورلد» (Westworld) در حال تولید پروژه‌های بسیاری به همراه همسرش «جاناتان نولان» است. جوی سابقه نویسندگی در سریال جاسوسی «برن نوتیس» (Burn Notice) را دارد و نولان به همراه برادرش «کریستفر نولان» در نگارش چند فیلمنامه مشارکت کرده. پروژه جدید جوی و «جاناتان نولان» فیلمی عملی-تخیلی و پیچیده به نام «خاطره» (Reminiscence) است.

داستان فیلم در مورد «نیک بنیستر» با بازی جکمن است، یک کارآگاه خصوصی ذهن که به مشتریانش یاری می‌رساند خاطرات فراموش‌شده خود را به یاد آورند. او که در سواحل میامی ساکن است، با از راه رسیدن مشتری جدیدی با بازی «ربکا فرگوسن»، زندگی‌اش برای همیشه تغییر می‌کند. همچنان‌که بنیستر تلاش می‌کند حقیقت را پیرامون ناپدید شدن مشتری جدیدش کشف کند، به یک دسیسه پی می‌برد و در نهایت باید به این پرسش پاسخ دهد که برای حفظ عزیزان تا کجا می‌توان پیش رفت؟

«تندی نیوتن»، «کلیف کورتیس»، «مارینا دتاواریا»، «دنیل وو»، «موجین آریا»، «برت کالن»، «ناتالی مارتینز»، «انجلا صرافیان»، و «نیکو پارکر» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

«خاطره» اولین فیلم بلند جوی در مقام کارگردان است. او سابقه کارگردانی یکی از اپیزودهای سریال «وست‌ورلد» را دارد. جوی به همراه نولان، و «مایکل دلوکا» و «آرون رایدر» فیلمنامه «خاطره» را به نگارش درآورده است.

جوی و نولان به‌تازگی قراردادی ۱۵۰ میلیون دلاری و پنج ساله با آمازون منعقد کرده‌اند. پروژه‌های بعدی این زوج فیلمساز اقتباس از بازی ویدیویی «فال‌اوت» (Fallout) و سریالی بر اساس رمان «پیرامونی» (The Peripheral) نوشته «ویلیام گیبسون» است.

برادران وارنر اعلام کرده است که این فیلم ۳ سپتامبر آینده از شبکه HBO Max و سالن‌های سینما پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید