news-background
news-background

تریلر Nobody: باب اودنکرک در یک اکشن جان ویک-گونه

در فیلم «هیچ‌کس» (Nobody) استودیوی یونیورسال، «باب اودنکرک» ستاره‌ی سریال «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul)، نقش شخصیتی به نام «هاچ منسل» را بازی می‌کند، همسر و پدری تحقیرشده و دست کم گرفته شده را بازی می‌کند که ناملایمات زندگی را پذیرفته، اما رویدادی ننگین و خشونت‌آمیز، خشم درونش را شعله‌ور می‌سازد و آنچه که به نظر داستانی در مورد بزدلی می‌رسد، به اکشنی تبدیل می‌شود که یادآور فیلم‌های کلاسیک دهه‌ی ۹۰ است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«هیچ‌کس» توسط «ایلیا نیشولر» کارگردانی شده که «هنری جان‌سخت» (Hardcore Henry) را در کارنامه دارد. تهیه‌کنندگان فیلم نیز «دیوید لیچ» و «کلی مک‌کورمیک» سازندگان اکشن‌هایی نظیر «ددپول ۲» (Deadpool 2) و «بلوند اتمی» (Atomic Blonde) بوده‌اند. شباهت فیلم به «جان ویک» (John Wick) هم بی‌علت نیست، چرا که «درک کولستاد» معمار روایت چندگانه‌ی سینمایی «جان ویک» نویسنده‌ی فیلمنامه‌ی «هیچ‌کس» است.

اودنکرک در مورد این فیلم به «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود:‌ «برای این فیلم به حدی کتک خوردم که پدرم درآمد. واقعاً می‌خواستم خارج شوم، می‌خواستم به کلی از حاشیه امنیت خارج شوم. به این مرد متعهد شوم، به خشم او متعهد شوم، به تعهد او به آنچه که می‌خواهد انجام دهد متعهد شوم.»

دیگر بازیگران فیلم «کانی نیلسن» در نقش همسر هاچ، «کریستفر لوید» برنده‌ی امی در نقش پدر هاچ، و آر‌زی‌ای بازیگر و موزیسین در نقش برادر هاچ، خواهند بود. یونیورسال قرار بود ابتدا «هیچ‌کس» را در سال ۲۰۲۰ اکران کند، اما پاندمی کووید-۱۹ نمایش آن را به ۱۹ فوریه ۲۰۲۱ موکول کرده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ آذر ۱۳۹۹ ۲۰:۴۵

وای عاشق این فیلم شدم با یه نگاه. موزیک حماسی مثه جان ویک نیست اما خیلی هیجانی و داغ و زندس. باب اودنکرک هم بازیگر خوبیه ولی تا بحال نقش اول اکشن تصورش نکردم . ولی عالیه عالیه عالیه

نمایش اسپویل