news-background
news-background

تریلر Eurovision منتشر شد: «ویل فرل» و «ریچل مک‌آدامز» در نقش ستارگان پاپ

فرل و مک‌آدامز در کمدی جدید نت‌فلیکس بار دیگر با «دیوید دابکین» کارگردان «مهمانان ناخوانده عروسی» همکاری کرده‌اند.

فصل سینمایی تابستان بدون یک کمدی سبک‌سرانه چیزی کم دارد. از این رو نت‌فلیکس قرار است امسال «یوروویژن: داستان حماسه‌ی آتش» (دانلود فیلم Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga با لینک مستقیم) با بازی «ویل فرل» و «ریچل مک‌آدامز» را عرضه کند. این دو در نقش ستارگان موسیقی پاپ ایسلند ایفای نقش می‌کنند که وارد رقابت در بزرگ‌ترین مسابقه آواز دنیا می‌شوند. دیگر بازیگران این فیلم «دن استیونز»، «دمی لواتو»، و «پیرس برونان» خواهند بود.

«دیوید دابکین» این فیلم کمدی را کارگردانی کرده که آخرین بار در فیلم «مهمانان ناخوانده عروسی» (دانلود فیلم Wedding Crashers با لینک مستقیم) با مک‌آدامز و فرل همکاری کرده بود. دابکین سابقه‌ی کارگردانی کمدی‌های دیگر از جمله «فرد کلاوس» (دانلود فیلم Fred Clause با لینک مستقیم) و درام «قاضی» (دانلود فیلم The Judge با لینک مستقیم) با بازی «رابرت داونی جونیور» را هم دارد. فرل به همراه «اندرو استیل» فیلمنامه‌ی «یوروویژن» را به نگارش درآورده است. «آدام مک‌کی» یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه است.

نت‌فلیکس با کمدی‌های پرستاره‌ای مانند «معمای قتل» (دانلود فیلم Murder Mystery با لینک مستقیم) با «آدام سندلر» و «جنیفر انیستون» موفقیت‌هایی کسب کرده و دلیلی وجود ندارد که جنون‌آمیز بودن «یوروویژن» تابستان امسال در این شبکه به شکست بینجامد. فرل اوایل سال جاری میلادی فیلم «سراشیبی» (دانلود فیلم Downhill با لینک مستقیم) را روی پرده داشت و در مقابل «جولیا لوئی-درایفس» بازی کرد. این فیلم و نیز «هلمز و واتسون» (دانلود فیلم Holmes & Watson با لینک مستقیم) کمدی دیگر فرل در سال ۲۰۱۸ به سختی در گیشه شکست خوردند. «یوروویژن» اولین فیلم مک‌آدامز پس از «شب بازی» (دانلود فیلم Game Night با لینک مستقیم) که یکی از تحسین‌شده‌ترین کمدی‌های چند سال اخیر بود نیز خواهد بود.

نت‌فلیکس ماه گذشته اولین تیزر «یوروویژن» را به شکل موزیک ویدیویی به نام «مرد آتشفشانی» عرضه کرده بود. این فیلم قرار بود در ماه می همزمان با برگزاری یوروویژن ۲۰۲۰ منتشر شود، اما با لغو این رویداد نت‌فلیکس ۲۶ ژوئن (۶ تیر ماه ۱۳۹۹) را برای پخش فیلم انتخاب کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید