news-background
news-background

تریلر مستند «اسپیلبرگ» از شبکه «HBO» پخش شد

شبکه «HBO» اولین تریلر از مستند «اسپیلبرگ» را منتشر کرد، این مستند حول محور شغلی یکی از بزرگترین فیلم سازان دنیا به نام، «استیون اسپیلبرگ» می‌چرخد. این مستند به کارگردانی و تهیه کنندگی «سوزان لوسی»، شامل 30 ساعت مصاحبه اختصاصی با شخص «اسپیلبرگ»، خانواده‎‌، همکاران، دوستان، دیگر فیلم سازان، و دیدگاه‌های آن‌ها در زمینه پیشرفت کاری او می‌شود. این فیلم دوران کودکی سخت او را به تصویر می‌کشد و اینکه چطور علاقه وافر او به فیلم سازی باعث موفقیتش شد.

دیدن این مستند برای عاشقان سینما بسیار آموزنده خواهد بود، در این مستند با افرادی مانند «جی جی آبرامز»، «کریستین بیل»، «درو بریمور»، «کیت بلانشت»، «فرانسیس فورد کاپولا»، «دانیل کریگ»، «دانیل دی لوییز»، «برایان دو پالما»، «لارا درن»، «لئوناردو دی کاپریو»، «ریچارد دریفاس»، «رالف فاینس»، «هریسون فورد»، «دیوید گفن»، «تام هنکس»، «داستین هافمن»، «هالی هانتر»، «جفری کاتزنبرگ»، «بن کینگزلی»، «کتلین کندی»، «جرج لوکاس»، «لیام نیسون»، «مارتین اسکورسیزی»، «اپرا وینفری»، و «رابرت زمکیس» مصاحبه شده است.

«اسپیلبرگ» با توانایی بی نظیرش در تسخیر روح و احساسات انسان، بدون شک جزو یکی از برترین فیلم سازان تاریخ به شمار می‌آید. فیلم‌های او بسیار عاطفی هستند، که در بعضی موارد این مسئله به شکل اغراق آمیزی نمایان می‌شود. در بیشتر مواقع او به نحوی این احساسات را به تصویر می‎کشد که در عین زیبایی نمایش آن‎‌ها برای سایر فیلم سازان بسیار دشوار است.

این فیلم 150 دقیقه‌ای در روز 7 اکتبر از شبکه «HBO» پخش می‌شود.

دانلود و مشاهده تریلر

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید