news-background
news-background

تریلر فیلم Enola Holmes: «میلی بابی براون» در نقش خواهر چموش شرلوک هلمز

 

نت‌فلیکس برداشت جدید از داستان‌های «شرلوک هلمز» را ماه آینده میلادی پخش می‌کند.

 

نت‌فلیکس پاییز امسال فیلم‌های بسیاری را برای عرضه ردیف کرده، اما یکی از هیجان‌انگیزترین آن‌ها دست کم برای هواداران «چیزهای عجیب» (دانلود سریال Stranger Things با لینک مستقیم) فیلم «انولا هلمز» (دانلود فیلم Enola Holmes با لینک مستقیم) با بازی «میلی بابی براون» ستاره‌ی آن سریال در نقش خواهر جوان‌تر شرلوک است. این فیلم معمایی و ماجراجویانه از رمانی نوشته‌ی «نانسی اسپرینگر» اقتباس شده و در دنیایی روی می‌دهد که اولین بار توسط «سر آرتور کنان دویل» خلق شده. نت‌فلیکس ساعاتی پیش از اولین تریلر کامل فیلم رونمایی کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

داستان فیلم در انگلستان سال ۱۹۹۴ روی می‌دهد – زمانی که دنیا در آستانه‌ی یک تغییر است. «انولا هلمز» در روز تولد شانزده‌ سالگی‌اش بیدار می‌شود و می‌بیند که مادرش با بازی «هلنا بونهام کارتر» ناپدید شده و در حالی که هدایایی برای او محفوظ داشته، اثر قابل رؤیت دیگری از خود به جا نگذاشته. انولا ناگهان خود را تحت مراقبت برادرانش شرلوک با بازی «هنری کویل» و مایکرافت با بازی «سم کلافلین» می‌بیند که هر دو می‌خواهند او را به مدرسه بفرستند. اما انولا به لندن می‌گریزد تا مادر گمشده‌اش را پیدا کند.

این فیلم به کارگردانی «هری بدبیر» کارگردان برنده‌ی امی «فلیبگ» (دانلود سریال Fleabag با لینک مستقیم) ساخته شده. این فیلمساز سابقه‌ی کارگردانی بعضی از اپیزودهای «کشتن ایو» (دانلود سریال Killing Eve با لینک مستقیم) و «دیکنزی» (دانلود سریال Dickensian 2015 با لینک مستقیم) را دارد. نگارش فیلمنامه‌ی «انولا هلمز» نیز به «جک تورن» نمایش‌نامه‌نویس سپرده شده که موزیکال «ادی» (دانلود سریال The Eddy با لینک مستقیم) را برای نت‌فلیکس ساخته. تورن در حال توسعه‌ی اقتباس جدیدی برای نت‌فلیکس از رمان ترسناک «جلسه احضار روح در یک بعد از ظهر بارانی» (Séance on a Wet Afternoon) است.

«انولا هلمز» ۲ مهر ماه ۱۳۹۹ از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید