news-background
news-background

تریلر فیلم تحسین‌شده She Dies Tomorrow: پیوند بونوئل و کراننبرگ

در این فیلم که یکی از بهترین آثار جشنواره‌ی تگزاس نامیده شد «کیت لین شیل» نقش‌آفرینی می‌کند.

بیشتر دوستداران سینما «ایمی سایمتز» را به عنوان بازیگر با فیلم‌هایی چون «گورستان حیوانات خانگی» (دانلود فیلم Pet Sematary با لینک مستقیم) می‌شناسند، اما او در سال ۲۰۱۱ فیلم بلند «خورشید نمی‌تابد» (Sun Don’t Shine) و اپیزودهایی از سریال «آتلانتا» (دانلود سریال Atlanta با لینک مستقیم) و «تجربه‌ی دوست دختر» (دانلود سریال The Girlfriend Experience با لینک مستقیم) را کارگردانی کرده است. دوران فیلمسازی سایمتز امسال با «فردا می‌میرد» (دانلود فیلم She Dies Tomorrow با لینک مستقیم) وارد سطح تازه‌ای خواهد شد. این تریلر که یکی از آثار پذیرفته‌شده در جشنواره‌ی فیلم SXSW بود، یکی از بهترین عناوین امسال نامیده می‌شد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

سایمتز در «فردا می‌میرد» بار دیگر با «کیت لین شیل» ستاره‌ی «خورشید نمی‌تابد» همکاری کرده تا داستانی در مورد زنی روایت کند که پس از ابتلا به یک بیماری یقین پیدا می‌کند که صبح روز بعد خواهد مرد. بازیگران نقش‌های مکمل فیلم «جین آدامز»، «کتناکر آدلی»، «کیت اسلتون»، «کریس مسینا»، و «میشل رودریگز» خواهند بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

منتقدین این فیلم را ترکیبی از آثار ترسناک «دیوید کراننبرگ» و سورئالیسم «لوئیس بونوئل» توصیف کردند. «فردا می‌میرد» دومین فیلم بلند سایمتز خواهد بود و به صورت مخفیانه با دستمزدی که از بازی در «گورستان حیوانات خانگی» دریافت کرد ساخته شده. منتقدین از کارگردانی او در سریال‌های تلویزیونی هم ستایش کردند و آینده‌ی روشنی برایش در نظر گرفتند.

استودیوی نئون فیلم «فردا می‌میرد» را ۳۱ ژوئیه (۱ مرداد ماه ۱۳۹۹) در سینماهای درایو-این اکران می‌کند و از ۷ آگست در پلتفرم‌های دیجیتال منتشر می‌سازد. این استودیو امسال فیلم «شرلی» (دانلود فیلم Shirley با لینک مستقیم) را عرضه کرده و به زودی «پام اسپرینگز» (دانلود فیلم Palm Springs با لینک مستقیم) را منتشر خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۹:۴۱

فکر کنم مضمون فیلم تو مایه های (take shelter(2011 باشه ?

نمایش اسپویل