news-background
news-background

تریلر فیلم بیوگرافی گروه موسیقی کوئین «Bohemian Rhapsody» منتشر شد

کمپانی «فاکس قرن بیستم» با انتشار اولین تریلر فیلم بیوگرافی گروه موسیقی کوئین «Bohemian Rhapsody» طرفداران این گروه معروف را به وجد آورد. در این فیلم ماجرای رسیدن این گروه و به خصوص ستاره آن‌ها «فردی مرکوری» به شهرت و در نهایت توقف فعالیتشان را خواهیم دید. این فیلم مسیر به شهرت رسیدن گروه کوئین را از تشکیل آن‌ها در سال 1970 تا کنسرت معروف آن‌ها در 1985 دنبال خواهد کرد. خواننده این گروه «فردی مرکوری» چند سال پس از این کنسرت به دلیل ابتلا به بیماری ایدز درگذشت.

این فیلم با کارگردانی «دکستر فلچر» و بازی «رامی مالک»، «جوزف مازلو»، «ایدن گیدن»، «بن هاردی» و «گوییلیم لی» روز 20 نوامبر 2018 به روی پرده سینما خواهد رفت. در مسیر تولید با مشکلات بسیاری از جمله تعویق فیلمبرداری از سال 2010، اخراج شخصیت اصلی «بارون کوهن» به دلیل اختلافات با اعضای گروه کوئین و اختلافات «فلچر» با تهیه کننده فیلم «گراهام کینگ». در ادامه با استخدام نویسنده فیلم «Darkest Hour»، «اندرو مک‌کارتن» و کارگردان «برایان سینگر» به نظر می‌رسید که تولید فیلم بالاخره شروع خواهد شد اما رفتار «سینگر» با گذر زمان تغییر کرد و نامنظمی بیش از حد، اختلاف با «مالک» و اتهام به آزار اخلاقی باعث شد که او نیز از کار بر کنار شود. در تیزری که دیروز منتشر شد صحنه‌های موسیقی و کنسرت زیادی در فیلم دیده شد که با توجه به حضور دو عضو گروه، «برایان می» و «راجر تیلور» در جایگاه تهیه کننده مسئله عجیبی نیست. روز گذشته همراه با تیزر کوتاه پوستر جدیدی از «مالک» با عینک و سیبیل معروف «مرکوری» نیز منتشر شد که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

«Bohemian Rhapsody» یک نوع قدردانی از گروه کوئین، موسیقی آن‌ها و خواننده خارق‌العاده آن‌ها «فردی مرکوری» است که با کلیشه‌ها و عرف‌های جامعه به مبارزه ایستاد تا به یکی از محبوب‌ترین هنرمندان دنیا تبدیل شود. این فیلم با دنبال کردن رشد و محبوبیت آنی این گروه به خاطر موسیقی تکرار نشدنی و انقلابی آن‌ها، از هم پاشیدگی آن‌ها به دلیل وضعیت نابسامان زندگی «مرکوری» و بازگشت موفق آن‌ها که «مرکوری» با آنکه در حال دست و پنجه نرم کردن با بیماری‌ای کشنده بود گروه را به اجرای یکی از تاریخی‌ترین کنسرت‌های تاریخ موسیقی راک دنیا رهبری کرد. او در این فرآیند موفق به خلق میراث گروه، که بیشتر به یک خانواده شبیه بود در تاریخ شد. این میراث هنوز هم برای آرزومندان، علاقه‌مندان به موسیقی و هنرمندان جویای نام به عنوان منبع الهام عمل می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۲۱:۳۹

Awesome!

نمایش اسپویل