news-background
news-background

تریلر فصل دوم The End of the F***ing World: روزگار غریب آلیسا

«جسیکا باردن» در فصل جدید سریال «آخر دنیای لعنتی» نت‌فلیکس بار دیگر نقشی را بازی می‌کند که او را به شهرت رساند.

[حاوی اسپیولر از فصل اول]

سریال «آخر دنیای لعنتی» (The End of the F***ing World) که اوایل سال ۲۰۱۸ از نت‌فلیکس پخش شد و به سرعت در میان مخاطبین سراسر دنیا محبوبیت یافت. داستان ساده و سرراست بود: جیمز با بازی «الکس لاتر» یک روانی خودخوانده بود که با آلیسا با بازی «جسیکا باردن» از خانه فرار می‌کند تا او را به قتل برساند. آن‌ها در ابتدا علاقه‌ای به یکدیگر ندارند اما همراهی‌شان اتفاقات عجیبی رقم می‌زند.

فصل او «آخر دنیای لعنتی» در حالی به پایان رسید که جیمز سعی داشت جان آلیسا را با جلب توجه پلیس نجات دهد. او در نمای پایانی در ساحل تحت تعقیب بود و صدای او روی تصاویر شنیده می‌شد که فاش می‌کرد رابطه با آلیسا به او ارزش روابط انسانی را ثابت کرده است. در همین لحظه تصویر سیاه می‌شود و صدای تیراندازی به گوش می‌رسد. بنابراین هنوز مشخص نیست که جیمز زنده است یا مرده. براساس پوستر سریال و تریلری که به تازگی منتشر شده، به نظر می‌رسد که کار جیمز تمام شده باشد.

آلیسا در فصل دوم هنوز در تلاش است با عواقب اتفاقات فصل اول کنار بیاید. نت‌فلیکس اعلام کرده که در فصل جدید شخصیت‌های جدیدی از جمله «بانی» معرفی خواهند شد. او ارتباط مرموزی با آلیسا دارد و سال‌های دشواری را پشت سر گذاشته است. «نایومی آکی» که امسال «جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» را روی پرده دارد، در قالب این شخصیت ظاهر می‌شود. او در اپیزود آزمایشی پیش‌درآمد «بازی تاج‌وتخت» که شب گذشته کنسل اعلام شد نیز بازی کرده بود.

فصل دوم «آخر دنیای لعنتی» بار دیگر توسط «چارلی کاول» به نگارش درآمده که اپیزودهای قبل را از کتاب کامیک «چارلز فورسمن» اقتباس کرده بود. «گراهام کاکسان» هم برای آهنگسازی فصل دوم بازخواهد گشت. کارگردانی اپیزودهای اول و دوم از فصل جدید به «لوسی فوربز» و «دستینی اکاراگا» بریتانیایی سپرده شده است.

نت‌فلیکس فصل دوم «آخر دنیای لعنتی» را ۵ نوامبر (۱۴ آبان ماه) منتشر می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ آبان ۱۳۹۸ ۰۱:۳۶

نه! چقدر بد از اون سریالاست که از جدی شدن داستانش میترسم در ضمن تو متن بهتر بود خطر اسپویل رو ذکر میکردین!

نمایش اسپویل