news-background
news-background

تریلر سریال I Know This Much Is True با بازی مارک رافلو در دو نقش منتشر شد

«درک سیانفرانس» کارگردان «ولنتاین غمگین» برای سریال جدیدش با «کاترین هان»، «ملیسا لیو» و «رزی اودانل» همکاری کرده است.

شبکه‌ی HBO از اولین تریلر مینی‌سریال پرستاره‌ی «همین‌ قدر می‌دانم که حقیقت دارد» (دانلود سریال I Know This Much Is True با لینک مستقیم) را عرضه کرد. «مارک رافلو» در این سریال مثل «جیمز فرانکو» در «جفت» (The Deuce) نقش دو برادر دو قلو را بازی می‌کند. در این سریال شش اپیزودی ستارگان دیگری چون «ملیسا لیو»، «کاترین هان»، «جولیت لوئیس» و «رزی اودانل» نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال بر اساس رمان پرفروشی نوشته‌ی «والی لمب» ساخته شده و فیلمنامه‌ی آن توسط «درک سیانفرنس» کارگردان «ولنتاین غمگین» (دانلود فیلم Blue Valentine با لینک مستقیم) و «جینا پرنس-بایثوود» به نگارش درآمده است. سیانفرنس برای هر شش اپیزود سریال روی صندلی کارگردانی نشسته است. شبکه‌ی HBO این سریال را ۲۷ آپریل (۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹) پخش خواهد کرد.

رافلو در سریال نقش برادران دوقلو دامینیک و توماس بردسی را بازی می‌کند و خیانت‌ها، فداکاری‌ها و بخشش‌های آنان را در دو دنیای موازی روایت می‌شود. سریال دامینیک و توماس را در مراحل مختلف زندگی نشان می‌دهد در حالی که در زمان حال به میانسالی نزدیک می‌شوند دوران جوانی آنان با فلش‌بک‌ها به تصویر درمی‌آید.

«ملیسا لیو» در نقش مادر برادران دوقلو بازی می‌کند، اودانل یک یک کارمند خدمات اجتماعی است و هان نقش همسر سابق دامینیک را بازی می‌کند. «راب هوبل»، «آرچی پنجابی»، «فیلیپ اتینگر»، بروس گرین‌وود» و «مایکل گری‌آیز» دیگر بازیگران این مجموعه‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید