news-background
news-background

تریلر سریال اکشن Warrior Nun نت‌فلیکس: وقتی راهبه‌ها مسلح می‌شوند

هدف از مبارزه چیست؟ این پرسشی است که شخصیت‌های سریال اکشن «راهبه‌ جنگجو» (دانلود سریال Warrior Nun با لینک مستقیم) نت‌فلیکس پاسخ روشنی برای آن دارند. این سریال روایتش را به واسطه‌ی اکشن‌های سریع و طنزی تلخ پیش می‌برد، خصوصیاتی که مخاطب را در اثری که به شدت با مضامین مذهبی سر و کار دارد غافلگیر خواهد کرد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

داستان «راهبه جنگجو» در مورد زنی به نام «ایوا» است. او در یک سردخانه به هوش می‌آید و از اینکه خود را در میان گروهی از از چند صد ساله زنده می‌بیند شگفت‌زده می‌شود. اگر این روایت آشنا به نظر می‌رسد به این علت است که از کتاب مصور «بن دان» به همین نام اقتباس شده. این کتاب مصور از زمانی که در سال ۱۹۹۴ عرضه شد، به شکل دنیای «راهبه جنگجو» توسعه پیدا کرد. بنابراین این احتمال وجود دارد که نت‌فلیکس چند فصل از این مجموعه را به تولید برساند. این داستان همچون دیگر روایت‌هایی که به مذهب مرتبطند، از حاشیه دور نماند و در مورد نحوه‌ی نمایش راهبه‌ها و کشیش‌ها از آن انتقاداتی شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«سایمون بری» نویسنده و شورانر این سریال خواهد بود. او سابقه‌ی نویسندگی در سریال کانادایی و علمی-تخیلی «کانتینیوم» (دانلود سریال Continuum با لینک مستقیم) شبکه‌ی شوکیس را دارد. بازیگران «راهبه جنگجو» شامل «آلبا باپتیستا»، «تریستان اولوئا»، «تویا ترنر»، «سیلویا دی فانتی» و «لورینا آندریا» می‌شوند.

فصل اول «راهبه جنگجو» قرار است ۲ ژوئیه (۱۲ تیر ماه ۱۳۹۹) از نت‌فلیکس پخش شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ تیر ۱۳۹۹ ۱۵:۰۴

نت فلیکس معدن چرندیات سریالی

نمایش اسپویل