news-background
news-background

تریلر رسمی فیلم Breaking Bad سرانجام منتشر شد

«آرون پل» در فیلم «ال کامینو: فیلمی از برکینگ بد» در کانون توجه قرار دارد.

 

نت‌فلیکس سرانجام از فیلم «ال کامینو: فیلمی از برکینگ بد» (El Camino: A Breaking Bad Movie) با انتشار تریلر رسمی دو دقیقه و ۱۶ ثانیه‌ای که شامل تصاویر جدیدی می‌شد رونمایی کرد. این شبکه یکشنبه شب با انتشار تریلر دیگری همزمان با برگزاری مراسم امی تصاویر کوتاهی از «جسی پینکمن» با بازی «آرون پل» را عرضه کرده بود. «وینس گیلیگان» نویسنده‌ی «برکینگ بد»، کارگردانی «ال کامینو» را برعهده دارد، از این رو بسیاری از هواداران تصور می‌کردند که شبکه تا ماه اکتبر و زمان اکران فیلم تصاویر دیگری که داستان را فاش کند منتشر نخواهد کرد. اما این فرض با انتشار تریلری که اولین تصاویر را از جسی در حال نبرد با گذشته نشان می‌دهد رد شد.

«ال کامینو: فیلمی از برکینگ بد» از جایی آغاز می‌شود که اپیزود پایانی «برکینگ بد» به پایان رسیده بود. جسی از چنگ دار و دسته‌ی نئو-نازی‌ها گریخته و به سمت مقصد نامعلومی در حرکت بود. گیلیگان در مصاحبه با هالیوود ریپورتر فاش کرده است که بسیار از چهره‌های آشنای سریال در «ال کامینو» بازخواهند گشت. «اسکینی پیت» و «بجر» با بازی «چارلز بیکر» و «مت ال. جونز» در تریلر جدید دیده می‌شوند، در حالی که «جاناتان بنکس» در مراسم فرش قرمز امی اعلام کرد شخصیت محبوب «مایک ارمنتراوت» با بازی او نیز در فیلم بازخواهدگشت.

بازگشت پل به دنیای «برکینگ بد» مهمترین نقش سینمایی او را رقم می‌زند. او پس از پایان سریال در چند مجموعه‌ی تلویزیونی از جمله درام «مسیر» (The Path) شبکه‌ی هولو و انیمیشن کمدی «بوجک هورسمن» نت‌فلیکس ظاهر شده و در فصل سوم «وست‌ورلد» هم یکی از نقش‌های ثابت را ایفا می‌کند. پل با بازی در نقش «جسی پینکمن» پنج جایزه‌ی امی را دریافت کرد و سه جایزه را به خانه برد.

فیلم «ال کامینو: فیلمی از برکینگ بد» ۱۱ اکتبر (جمعه، ۱۹ مهر ۱۳۹۸) از طریق نت‌فلیکس در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد. این شبکه اعلام کرده است که فیلم را به مدت سه روز از ۱۱ اکتبر تا ۱۳ اکتبر  در ۴۰ شهر آمریکا روی پرده می‌برد. تریلر رسمی «ال کامینو» را از این صفحه مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ مهر ۱۳۹۸ ۱۷:۲۷

فکر کنم جسی رفته زندان والتر رو آزاد کنه ...

نمایش اسپویل