news-background
news-background

تریلر جدید سریال Space Force «استیو کارل» منتشر شد

نت‌فلیکس اعلام کرده است که به همراه سریال یک پادکست ۱۰ اپیزودی را هم به صورت همزمان منتشر خواهد کرد.

دومین تریلر سریال کمدی جدید «نیروی فضایی» (دانلود سریال Space Force با لینک مستقیم) نت‌فلیکس رونمایی شد تا بیشتر مشخص شود که «گرگ دنیلز» خالق سریال «اداره» (دانلود سریال The Office با لینک مستقیم) و ستارگان چه حقه‌های دیگری در آستین دارند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

داستان سریال در مورد یک ژنرال چهار ستاره به نام «مارک آرو نیرد» با بازی «استیو کارل» که رؤیای مدیریت «نیروی هوایی» را در سر دارد اما همان‌گونه که در تریلر جدید فاش می‌شود، وقتی یک موشک را تصادفاً پرتاب می‌کند به عنوان رهبر ششمین شاخه از نیروهای مسلح ایالات متحده موسوم به «نیروی فضایی» انتخاب می‌شود. او باید گروهی از دانشمندان از جمله «بیل» با بازی «جان مالکوویچ» را مدیریت کند.

در تریلر جدید علاوه بر کارل و مالکوویچ، بخش‌هایی از نقش‌آفرینی «لیزا کودرو» و «دایانا سیلورز» به ترتیب در نقش همسر و دختر مارک به نمایش گذاشته می‌شود. «جیمی او. یانگ» ستاره‌ی سریال «دره‌ی سیلیکن» (دانلود سریال Silicon Valley با لینک مستقیم) نیز نقش یکی از دانشمندان «نیروی فضایی» را بازی می‌کند و «نوآح امریک» در نقش همکاری ارتشی مارک. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

نت‌فلیکس اعلام کرده است که در کنار سریال، یک پادکست ۱۰ اپیزودی موسوم به «اینساید جوک» (Inside Joke) را هم همزمان با پخش سریال منتشر می‌کند. «جیمی او. یانگ» مجری این پادکست خواهد بود در هر اپیزود با بازیگران و عوامل مصاحبه و گفتگو می‌کند. اپیزودهای جدید هر دوشنبه و سه‌شنبه پخش می‌شوند و کارل، دنیلز، مالکوویچ به همراه «بن شوارتز» و دیگر عوامل در آن حاضر خواهند شد.

علی‌رغم شباهت عنوان سریال با شاخه‌ی جدید نیروهای مسلح آمریکا که اخیراً توسط «دونالد ترامپ» تشکیل شد، کارل می‌گوید سریال با تأسیس این شاخه ارتباطی ندارد.

«نیروی فضایی» ۲۹ می (۹ خرداد ماه ۱۳۹۹) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید