news-background
news-background

حواشی تحلیف «جو بایدن»: «سیمپسون‌ها» لباس «کاملا هریس» را پیش‌بینی کردند؛ «برنی سندرز» در مصاحبه با «سث مایرز» از لباس جنجالی‌اش گفت

هواداران «سیمپسون‌ها» (The Simpsons) معتقدند که سریال لباس «کاملا هریس» در مراسم تحلیف «جو بایدن» را پیش‌بینی کرده است. در اپیزود «بارت به آینده» (Bart to the Future) که در سال ۲۰۰۰ روی ایر رفته، نسخه‌ی بزرگسال «لیسا سیمپسون» به نمایش گذاشته شد که به سمت ریاست جمهوری ایالات متحده رسیده. او نیز همچون هریس و بایدن ادعا می‌کند که کابینه‌اش وارث شکست‌های دولت پیشین ترامپ است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

جدا از پیش‌بینی ریاست جمهوری «دونالد ترامپ»، سریال لباس ریاست جمهوری لیسا که شباهت بسیار زیادی به لباس هریس در مراسم تحلیف روز چهارشنبه دارد را پیش‌بینی کرده است. هریس در حالی به عنوان اولین معاون رئیس جمهور زن و اولین معاون رئیس جمهور زن رنگین‌پوست سوگند یاد کرد، که همچون لیسا در «بارت به آینده»، لباسی به رنگ بنفش و گردنبندی از مروارید به تن داشت.

یکی از هواداران سریال در توییتر می‌گوید: «هرچه که پیش خواهد آمد قبلاً در «سیمپسون‌ها» نشان داده شده. اما این یکی خیلی دقیق است.» کاربر دیگری می‌نویسد: «وقت آن رسیده برای پیش‌بینی بازار سهام و رمزارز «سیمپسون‌ها» را ببینیم.» دیگری می‌گوید: «بسیار خوب، معلوم شد که نویسندگان «سیمپسون‌ها» در زمان سفر می‌کنند.»

«سیمپسون‌ها» نزدیک به دو دهه قبل و در اپیزودی که سال ۱۹۹۳ پخش شد، ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» را پیش‌بینی کرده بودند. در اپیزود دیگری شیوع پاندمی جهانی از شرق آسیا نیز پیش‌بینی شده است.

«برنی سندرز» پنجشنبه شب (۲۱ ژانویه) به شوی «سث مایرز» (Late Night with Seth Meyers) آمد تا از میم‌هایی بگوید که نحوه‌ی لباس پوشیدن او در مراسم تحلیف «جو بایدن» را هدف می‌گرفتند. در آن مراسم سندرز ۷۹ ساله سناتور دمکرات ورمانت با اورکت و دستکش‌های قهوه‌ای و سفید دیده شد، در حالی که اغلب سیاستمداران دیگر با کت‌های رسمی‌تر و دست‌کش‌های سیاه به این رویداد قدم گذاشته بودند.

سندرز به مایرز می‌گوید هیچ نمی‌دانسته که پوشش و نحوه‌ی نشستن او ممکن است به یک نماد تبدیل شود: «فقط آن‌جا نشسته بودم و سعی می‌کردم خودم را گرم نگه دارم، و به آنچه که در حال وقوع بود توجه کنم.» او اعتراف می‌کند که میم‌های به اشتراک گذاشته شده در شبکه‌های اجتماعی از جمله میمی که تصویر او را در کنار بازیگران «جنسیت و شهر» (Sex and the City) یا «تام هنکس» در «فورست گامپ» (Forrest Gump) قرار می‌دهد دیده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید