news-background
news-background

تایکا وایتیتی: Thor: Love and Thunder تابستان آینده فیلمبرداری می‌شود

«تایکا وایتیتی» کارگردان نیوزلندی اعلام کرد که «ثور: عشق و آذرخش» (Thor: Love and Thunder) را تابستان آینده فیلمبرداری می‌کند. این فیلمساز در مصاحبه با «رپ» می‌گوید: «به تازگی فیلمبرداری یک فیلم ورزشی را با «مایکل فاسبندر» به اتمام رسانده‌ام. در ماه آگست، قسمت بعدی «ثور» را فیلمبرداری می‌کنم.»

«عشق و آذرخش» پس از «ثور: رگنراک» (Thor: Ragnarok) دومین فیلم وایتیتی در «دنیای سینمایی مارول» است. تابستان گذشته در خلال برگزاری نمایشگاه کامیک-کان اعلام شد که «ناتالی پورتمن» برای بازی در نقش «جین فاستر» به قسمت بعدی «ثور» بازمی‌گردد و برای اولین بار به «ثور زن» تبدیل می‌شود.

وایتیتی در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود: «فکر می‌کنم فیلمی عظیم‌تر، جسورانه‌تر و درخشان‌تر خواهیم ساخت. اتفاقات دیوانه‌واری در فیلم روی می‌دهند.»  او در مصاحبه‌ی دیگری با «ورایتی» می‌گوید: «هنوز اطمینان نداریم که خط داستانی فیلم را بخواهیم به کلی تغییر دهیم. این مسائل می‌تواند در حین فیلمبرداری و یا حتی تدوین تغییر کنند. مثلاً می‌گوییم خط داستانی سرطان سینه‌ [جین فاستر] را به کلی حذف کنید.»

به نظر می‌رسد که پورتمن به عنوان ثور دوم معرفی می‌شود و قرار نیست جایگزین نسخه‌ی «کریس همسورث» شود. هنوز تأیید نشده که آیا شخصیت‌های «محافظین کهکشان» بخشی از قسمت بعدی «ثور» خواهند بود یا نه. «ثور» آخرین بار به همراه «پیتر کوئیل» با بازی «کریس پرت» و سایر اعضای گروه «محافظین» دیده شد.

«کلایدر» هفته‌ی گذشته گزارش داد که «کریستین بیل» برای بازی در قسمت چهارم «ثور» با مارول وارد مذاکره شده است. «ثور: عشق و آذرخش» در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱  (۱۵ آبان ماه ۱۴۰۰) در آمریکا اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید