news-background
news-background

«تام هیدلستون»: فیلم‌برداری سریال Loki آغاز شده است

فیلم‌برداری سریال جدید کمپانی‌های مارول و دیزنی، «لوکی» (Loki) آغاز شد. ستاره سریال «لوکی»، «تام هیدلستون» با انتشار عکسی از خود و عوامل فیلم‌برداری در صفحه اینستاگرامش، شروع فیلم‌برداری این سریال را به طرفدارانش مژده داد. از افراد حاضر در عکس می‌توان به «کیت هران» و «کوین رایت» اشاره کرد. او در زیر عکس نوشت: «تیم لوکی. آمادگی برای شروع فیلم‌برداری رسماً آغاز شده است! سال نو همدیگر را خواهیم دید.»

جزئیاتی درباره داستان سریال منتشر نشده است اما شایعات حاکی از آن است که سفر در زمان در سریال خواهد بود. «سوفیا دی مارتینو» به تازگی به جمع بازیگران این سریال پیوسته و ممکن است که نقش بدن زنانه شخصیت «لوکی» را بر عهده داشته باشد. شخصیت «لوکی» آخرین بار در فیلم «انتقام جویان: پایان بازی» (Avengers: Endgame) در حال فرار با تسرکت دیده شده بود و اعلام شده که سریال ادامه همین داستان خواهد بود. شخصیت «لوکی» سریال به دلیل وجود تسرکت مطمئناً با شخصیت «لوکی» فیلم «انتقام جویان» متفاوت خواهد بود.

سریال «لوکی» با بازی «تام هیدلستون» در بهار ۲۰۲۱ از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد. «مایکل والدرون» نویسنده این سریال و «کیت هران» کارگردان آن است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید