news-background
news-background

«تام هنکس» نقش «پدر ژپتو» را برای دیزنی بازی می‌کند

«تام هنکس» برای بازی در نقش «پدر ژپتو» در اقتباس لایو-اکشن دیزنی از داستان «پینوکیو» با استودیو در حال مذاکره است. این فیلم را «پل کینگ» کارگردان «پدینگتون» می‌سازد و بخش اعظمی از پیش‌نویس فیلمنامه توسط کینگ، «سایمون فارنبی» به نگارش درآمده است.

انیمیشن اصلی در مورد یک عروسکی چوبی بود که باید با کمک یک جیرجیرک ثابت می‌کرد ارزش تبدیل شدن به یک پسر واقعی را دارد و ژپتو نجار سالخورده‌ای بود که «پینوکیو» را ساخت و در نهایت پدری شد که همیشه آرزویش را داشت.

استراتژی دیزنی در بازسازی آثار کلاسیک تاکنون در گیشه جواب داده و فیلم لایو-اکشن «دیو و دلبر» با بازی «اما واتسون» در سال ۲۰۱۷ بیش از ۱.۲ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته. بازسازی «کتاب جنگل» هم در سال ۲۰۱۶ با فروش جهانی ۹۶۶.۵ میلیون دلار مواجه شد. سال آینده نیز دیزنی بازسازی «دامبو»، «علاءالدین» و «شیرشاه» را روی پرده خواهد برد که به ترتیب در ماه مارس، می و ژوئن به نمایش درمی‌آیند.

هنکس با بازی در فیلم‌ جنگی «گری‌هوند» (Greyhound) و به دنبال آن صداپیشگی در قسمت چهارم «داستان اسباب بازی» به جای شخصیت وودی، سال شلوغی را پیش رو خواهد داشت. او در حال حاضر در حال فیلمبرداری فیلمی بدون عنوان در مورد زندگی «آقای راجرز» مجری محبوب برنامه خردسالان است.

فیلم کلاسیک «پینوکیو» محصول ۱۹۴۰ دومین انیمیشنی بود که پس از «سفید برفی و هفت کوتوله» در سال ۱۹۳۷ ساخته شد. «گی‌یرمو دل تورو» نیز قرار است فیلم موزیکالی با فرمت استاپ-موشن از «پینوکیو» برای نت‌فلیکس تولید کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ آذر ۱۳۹۷ ۰۲:۲۷

این دماغ بزرگ شدن در زمان دروغگویی پینوکیو هم خودش دروغ بود، چرا که دانشمندان با پژوهش‌هاشون گفته‌اند که آدم در زمان دروغ گفتن دماغ اندکی انقباض کرده و کوچیک میشه?

نمایش اسپویل