news-background
news-background

«تام هنکس» مجری ویژه‌برنامه تحلیف «جو بایدن» از «بقای آرمان‌های آمریکایی» گفت

«تام هنکس» در ویژه‌برنامه‌ی «تجلیل از آمریکا» (Celebrating America) مراسم تحلیف ریاست جمهوری «جو بایدن» را به پایان برد. این بازیگر ۶۴ ساله که در واشینگتن دی‌سی مقابل «یادبود لینکلن» ایستاده بود، به بینندگان گفت: «در چند هفته‌ی و چند سال اخیر، شاهد ایجاد تفرقه‌ای عمیق و عداوتی نگران‌کننده در سرزمین‌مان بوده‌ایم.»

هنکس در ادامه می‌گوید: «اما امشب، بر روی ایالات متحده آمریکا، تعالیم دمکراسی، بنیان‌های جمهوری، تمامیت قانون اساسی، و امید و آرزوهای مشترک‌مان برای یک اتحاد بی‌نقص تأمل می‌کنیم.» او اضافه می‌کند: «روز تحلیف بسیار فراتر از سوگند یاد کردن رهبران ملی ماست. این روز در مورد دیدن بقای آرمان‌های آمریکایی است.»

هنکس می‌گوید: «هر چهار سال جملاتی را می‌شنویم که ما را در پیش‌روی توانمند می‌سازند، پیامی که می‌تواند ما را متحد کند در حالی که فصلی تازه از سفر از جایی که هستیم به سمت جایی که می‌توانیم باشیم را آغاز کرده‌ایم. سفری به یک هدف همگانی، سفری به خاک سرزمین موعود.»

هنکس در پایان می‌گوید: «نکته‌ی اصلی این روز سخنرانی تحلیف ریاست جمهوری است. این رئیس جمهور جدید، جمهوری‌خواه یا دمکرات، طرحی برای کشور درمی‌اندازد. اگر جملاتش روشن است، فقط به علت قدرت بیان نیست، بلکه به این دلیل است که رؤیای آمریکایی حد و مرز ندارد و فراتر از تنها یک روز می‌رود.»

در این ویژه‌برنامه‌ی ۹۰ دقیقه‌ای خوانندگانی چون «بروس اسپرینگستین»، «جان بون جووی» و «کیتی پری» بعضی از ترانه‌هایشان را اجرا کردند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ بهمن ۱۳۹۹ ۲۲:۵۸

دقیقا آرمان های آمریکایی و آرمان های صلح و آزادی خواهی در جهان با انتخاب رئیس جمهور متقلب و بیمار و با خانواده ای فاسد از بین رفت!!!!

نمایش اسپویل