news-background
news-background

«تام هاردی»: منتقدین از قسمت اول Venom بیزار بودند اما باز هم نقدها را می‌خوانم

نقدهای فیلم «ونوم: بگذار کشتار به پا شود» (Venom: Let There Be Carnage) سرانجام منتشر شده و در حال حاضر برای این دنباله امتیاز ۷۶ درصد ثبت شده است. با این حال منتقدین به قسمت اول «ونوم» (Venom 2018) روی خوش نشان ندادند و در سال ۲۰۱۸ امتیاز ۳۰ درصد برای این فیلم کسب شد.

«تام هاردی» در مصاحبه جدیدی با «یو‌اس‌ای تودی» معترف است که در سال ۲۰۱۸ از گزند نقدهای منفی در امان نبوده و درک می‌کند که منتقدین «از آن بیزار بودند.» اما همچنان فکر می‌کند که خواندن نقدها اهمیت دارد.

هاردی می‌گوید: «هر کسی که بگوید نقدها را نمی‌خوانم... به دیده شک به او نگاه می‌کنم. دوست دارم بدانم [نظر منتقدین چیست] تا شاید بتوانم کاری بهتر انجام دهم.»

قسمت اول «ونوم» با وجود نقدهای منفی نزدیک به ۸۵۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد و رکورد افتتاحیه ماه اکتبر را شکست. این رکورد یک سال بعد توسط «جوکر» (Joker) دوباره جابه‌جا شد.

سونی پیش‌بینی کرده است که دنباله «ونوم» در افتتاحیه داخلی در ۴۲۰۰ سالن سینما نزدیک به ۴۰ میلیون دلار فروش خواهد کرد اما سالن‌داران انتظار دارند که این فیلم فروش بیش از ۶۰ میلیون دلاری را در آمریکای شمالی رقم بزند.

در یادداشت‌های فیلمنامه «ونوم: بگذار کشتار به پا شود» که سونی به‌تازگی منتشر کرده فاش شده است که هاردی برای کارگردانی دنباله «اندی سرکیس» را پیشنهاد کرده است. سرکیس می‌گوید:‌ «به نظر من بازی تام [در قسمت اول «ونوم»] فوق‌العاده بود. درست زمینه تخصصی من – خلق شخصیت با استفاده از گرافیک رایانه‌ای. وقتی تام ناگهان تماس گرفت و گفت اگر دنباله را کارگردانی کنم عالی خواهد بود و درخواست کرد که به آن‌ها ملحق شود، فکر می‌کنم کارگردانی را می‌خواست که بتواند از بازی او حراست و آن را به جلوه‌های ویژه ترجمه کند، و کمی جنبه تألیف به آن ببخشد.»

«ونوم: بگذار کشتار به پا شود» ۱ اکتبر (۹ مهر ماه ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید