news-background
news-background

«تام هاردی» در فیلم بیوگرافیکال Shackleton بازی می‌کند

‌به‌روز رسانی: به نظر می‌رسد که این تصاویر به فیلمبرداری مجدد بعضی از صحنه‌های فیلم «موربیوس» (دانلود فیلم Morbius با لینک مستقیم) مرتبط باشد. در این صورت حضور شخصیت «مرد-عنکبوتی» در آن فیلم تأیید می‌شود. «ونوم ۲» (دانلود فیلم Venom 2 با لینک مستقیم) در حال حاضر در سان فرانسیسکو و نه لس‌آنجلس در حال فیلمبرداری است و در روزهای گذشته فیملبرداری صحنه‌های آن در لندن به پایان رسیده است.

‌پیش‌تر: «تام هاردی» با «ونوم» ممکن است به «دنیای سینمایی مارول» نزدیک‌تر شده باشد. شنبه شب تصاویر از محل فیلمبرداری «ونوم ۲» منتشر شد که اتوبوسی با عبارت «مرد عنکبوتی کجاست؟» بر روی آن را نشان می‌داد. این احتمال وجود دارد که دنیای فیلم‌های «موربیوس» و «ونوم ۲» به دنیای «مرد عنکبوتی» به کارگردانی «سم ریمی» مرتبط باشد و آن اتوبوس تنها ادای دینی باشد به «پیتر پارکر» با بازی «توبی مگوایر».

به فاصله‌ی کوتاهی پس از توافق سونی و مارول برای نگه‌داشتن «مرد عنکبوتی» با بازی «تام هالند» در «دنیای سینمایی مارول»، «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول اعتراف کرد که این شخصیت می‌تواند زمانی در فیلم‌های سونی هم ظاهر شود.

او گفته بود: «خوشحالم که ماجراجویی اسپایدی در دنیای سینمایی مارول ادامه پیدا می‌کند و بسیار هیجان‌زده‌ام که به همکاری‌مان ادامه می‌دهیم. «مرد عنکبوتی» نماد و قهرمانی قدرتمند است که داستانش مخاطبینی از تمامی سنین را در بر می‌گیرد. او تنها قهرمانی است که در چند دنیای سینمایی ظاهر می‌شود، بنابراین سونی به توسعه‌ی دنیای سینمایی عنکبوتی خود ادامه خواهد داد و شاید در آینده مخاطبین را غافلگیر کند.»

برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار سینمای جهان ۳۰نما را دنبال کنید.

هاردی که قرار است در قسمت دوم «ونوم» دوباره نقش «ادی براک» را بازی کند، روز جمعه تصویر از محل فیلمبردرای فیلم در صفحه‌ی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. در این فیلم براک احتمالاً در مقابل شخصیت «کلتوس کسدی» با بازی «وودی هارلسون» قرار می‌گیرد، قاتلی زنجیره‌ای که در نهایت به «کارنج» تبدیل می‌شود. کارگردانی این فیلم به «اندی سرکیس» و نویسندگی آن به «کلی مارسل» سپرده شده است. فیلمبرداری این پروژه از ماه نوامبر آغاز شده است. حضور «مایکل کیتون» در تریلر «موربیوس» نشان داد که فیلم پیوندهایی با «دنیای سینمایی مارول» برقرار می‌کند.

روز جمعه ورایتی گزارش داد که هاردی به پروژه‌ی جدیدی به نام «شکلتون» (Shackleton) پیوسته است. این فیلم بیوگرافیکال زندگی «سر ارنست شکلتون» که یک سیاح ایرلندی سرشناس بود را روایت می‌کند. «پیتر استراگان» نویسنده‌ی این فیلم است که سابقه‌ی مشارکت در نگارش فیلمنامه‌ی «بندزن خیاط سرباز جاسوس» (Tinker Tailor Soldier Spy) را دارد. هاردی چندین فیلم اکران نشده دارد که در سال‌های آینده عرضه می‌شوند. علاوه بر دنباله‌ی «ونوم»، او در فیلم «فونزو» (Fonzo) به کارگردانی «جاش ترنک» بازی کرده و «حزب جنگ» (War Party) او به کارگردانی «اندرو دامینیک» از مدت‌ها قبل در حال توسعه است.

«ونوم ۲» در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ آبان ماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران می‌شود و «موربیوس» در تاریخ ۳۱ جولای ۲۰۲۰ (۱۰ مرداد ماه ۱۳۹۹) روی پرده می‌رود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید