news-background
news-background

تاریخ پخش فیلم Zack Snyder’s Justice League از HBO Max سرانجام مشخص شد

شبکه HBO Max امروز جمعه تأیید کرد که «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder’s Justice League) یک فیلم است و نه برخلاف گفته‌ی کارگردان یک سریال، و در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۲۱ (۲۸ اسفند ماه ۱۳۹۹) پخش خواهد شد. این شبکه از پوسترهای جدید فیلم نیز رونمایی کرده و به نظر می‌رسد که «لیگ عدالت زک اسنایدر» عنوان رسمی آن است و تغییر نخواهد کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: «در «لیگ عدالت زک اسنایدر»، «بروس وین» (بن افلک) که می‌خواهد اطمینان حاصل کند فداکاری سوپرمن (هنری کویل) بیهوده نبوده، با یاری «دایانا پرنس» (گل گدوت) و گروهی از فراانسان‌ها باید از زمین در مقابل تهدیدی که می‌تواند فاجعه‌بار باشد محافظت کند. این وظیفه دشوارتر از تصور بروس است، چرا که هر یک از نیروها باید بر شیاطین درونی خود و گذشته‌شان که مانع همکاری آن‌ها شده غلبه کنند تا در نهایت اتحاد قهرمانان را شکل دهند. بتمن (افلک)، زن شگفت‌انگیز (گدوت)، آکوامن (جیسون موموآ)، سایبورگ (ری فیشر) و فلش (ازرا میلر) که حالا متحد شده‌اند، ممکن است از نجات سیاره از استپن‌وولف‌، دساد، و دارک‌سید، و مقاصد وحشتناکشان بازمانده باشند.»

فیلم «لیگ عدالت زک اسنایدر» همزمان با انتشار از HBO Max در ایالات متحده، در مناطقی چون اسکاندیناوی، اروپای مرکزی، اسپانیا، و پرتغال از طریق شبکه HBO و در آسیا از HBO GO منتشر خواهد شد. در آمریکای لاتین نیز این فیلم از HBO Max پس از راه‌اندازی‌اش در دسترس قرار می‌گیرد.

پرسشی که باقی می‌ماند این است که آیا «لیگ عدالت زک اسنایدر» در سالن‌های سینما هم اکران خواهد شد یا نه؟ آیا درجه‌ی سنی آن بزرگسال (R) خواهد بود و آیا نسخه‌ی آیمکس آن عرضه خواهد شد؟ HBO Max و وارنرمیدیا تاکنون به این ابهامات پاسخ نداده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید