news-background
news-background

تاریخ پخش فصل هفتم Brooklyn Nine-Nine مشخص شد

شبکه‌ی NBC تاریخ پخش سریال‌های بین‌فصلی خود برای زمستان آینده را بدون اقدام به تغییری قابل توجه اعلام کرد. سریال‌های «آمریکا استعداد دارد: قهرمانان» (America’s Got Talent: The Champions) و «بازی بازی‌های الن» (Ellen’s Game Of Games) که فصل گذشته روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته جای «صدا» (The Voice) را پر کردند، در همین روزها بازخواهند گشت.

این شبکه مانند بهار گذشته، سریال کمدی اشک‌بار دیگری را برای سه‌شنبه شب‌ها در نظر گرفته و این بار «شورای باباها» (Council of Dads) در ماه مارس پخش خود را آغاز می‌کند. سریال «سوپراستور» (Superstore) که به‌تازگی سفارش ۲۲ اپیزود را دریافت کرده، در همان ساعت همیشگی پخش می‌شود و در کنار «بروکلین نه-نه» (Brooklyn Nine-Nine) که فصل سیزده اپیزودی آن از ۶ فوریه (۱۷ بهمن ماه ۱۳۹۸) آغاز می‌شود، از ۸ الی ۹ پنج‌شنبه شب روی ایر خواهد رفت.

آخرین اپیزودهای «ویل و گریس» (Will & Grace) نیز پیش از کمدی دیگری به نام «بدهکار» (Indebted) پخش خواهد شد. فصل پایانی «جای خوب» (The Good Place) با بازی «کریستن بل» هم با اپیزودی ۹۰ دقیقه‌ای و ویژه برنامه‌ای با اجرای «سث مایرز» در تاریخ ۳۰ ژانویه به آخر می‌رسد.

سریال تریلر جنایی جدید «لینکلن» (Lincoln Rhyme: Hunt For the Bone Collector) که بی‌شباهت به «لیست سیاه» (The Blacklist) نیست، از ۱۰ ژانویه پخش ۱۰ اپیزود اولش را از سر می‌گیرد. فصل پایانی «نقطه‌ی کور» (Blindspot) تابستان آینده پخش می‌شود.

هدف شبکه‌ی NBC این است که با شوهایی مانند درام موزیکال «پلی‌لیست بی‌نظیر زوئی» (Zoey’s Extraordinary Playlist) یکشنبه شب‌ها مخاطبین زن را پای تلویزیون بنشاند. این شبکه برای اولین بار در سه سال گذشته دو سریال اریجینال فیلمنامه‌ای برای این شب در نظر گرفته است. فصل گذشته این شبکه تنها شوهای بدون فیلمنامه را پس از مسابقات فوتبال آمریکایی روی ایر می‌برد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید