news-background
news-background

تاریخ پخش سریال The Haunting of Bly Manor با انتشار اولین تریلر مشخص شد

در اولین تریلر سریال تسخیر عمارت بلای نت‌فلیکس که دنباله‌ای است برای سریال پربیننده‌ی تسخیر عمارت هیل، عروسک‌های مرموز و اجساد شناور به وفور یافت می‌شود. مایک فلنگان کارگردان و شورانر خانه هیل پس از کارگردانی «دکتر اسلیپ» برای برادران وارنر به نت‌فلیکس بازگشته تا اپیزودهای جدیدی برای آن سریال بسازد. فصل اول «خانه‌ هیل» از رمان ترسناک «شرلی جکسون» اقتباس شده بود اما فصل جدید از رمان دیگری نوشته‌ی «هنری جیمز» تحت عنوان «سخت‌تر شدن اوضاع» (The Turn of the Screw) که در سال ۱۸۹۸ منتشر شد اقتباس شده است.

 
فیلم مورد علاقت رو پیدا کن  دانلود فیلم
   

تریلر سریال تسخیر در عمارت هیل 

 

در این قسمت به معرفی تریلر سریال The Haunting of Bly Manor یا  تسخیر در عمارت بلای می پردازیم، جهت دانلود تریلر این سریال میتوانید روی  دکمه قرار داده شده برای دانلود کلیک کنید همچنین اگر به فیلم های مرموز و ترسناک علاقه دارید و بی صبرانه منتظر تماشای این سریال هستید، مشاهده تریلر آن را از دست ندهید.

     

تریلر سریال The Haunting of Hill House

 

«ویکتوریا پدرتی»، «هنری توماس»، «الیور جکسون-کوئن»، «کیت سیگل»، «تینیا میلر»، «بنجامین ایوان اینورث»، «آملی اسمیت»، و «آملیا ایو» در «تسخیر عمارت بلای» به ایفای نقش پرداخته‌اند. بسیاری از این بازیگران در فصل «خانه‌ هیل» نقش‌آفرینی کرده بودند اما در فصل جدید در قالب شخصیت‌های جدید ظاهر خواهند شد. داستان روحی «هنری جیمز» در مورد دو یتیم تحت سرپرستی یک زن جوان است. این زن پس از آنکه مدتی در عمارت می‌گذراند به این باور می‌رسد که آنجا مکانی تسخیر شده است.«خانه هیل» در سال ۲۰۱۸ پس از انتشار از طریق نت‌فلیکس بسیار پربیننده شد، اما فلنگان هیچ‌گاه در نظر نداشت که داستان این فصل را ادامه دهد. او در مصاحبه با مجله‌ی «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود: «تا جایی که من می‌دانم، داستان خانواده‌ی «کرین» روایت شده. کار من تمام است. از ایده‌ی یک سریال آنتولوژی استقبال می‌کنم. اما به نظر من، خانواده‌ی «کرین» به اندازه‌ی کافی شناسانده شدند، و ما دقیقاً همان جایی آن‌ها را رها می‌کنیم که همگی دوست داشتیم به یادشان آوریم، همه‌ی ما کسانی که روی آن کار کردیم.

       

«ترور میسی» تهیه‌کننده‌ی سریال نیز اوایل ماه آگست در مصاحبه با «ونتی فر» گفته بود: «فرایند یکسان است، به این معنا که یک ترکیب ادبی است. تمایل دارید داستان را به‌روز کنید، و شخصیت را در منبع الهام تا حد ممکن به رشد برسانید، اما طبیعتاً ما تغییراتی اساسی در به‌روز رسانی آن به واسطه‌ی زمان وقوع مدرن‌تر قصه ایجاد کردیم.«تسخیر عمارت بلای» ۹ اکتبر (۱۸ مهر ماه ۱۳۹۹) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

   

دانلود سریال The Haunting of Hill House

  یکی از مهم ترین مواردی که در مورد سریال The Haunting of Hill House میتوان در نظر گرفت، تقاضای دانلود بی شمار آن می باشد با توجه به اینکه این سریال تقاضای دانلود بسیار بالایی دارد، تصمیم گرفتیم قابلیتی ایجاد کنیم که به راحتی بتوانید آن را سریع و با لینک مستقیم دانلود کنید، جهت انجام این کار تنها کافی است که روی دکمه زیر کلیک کنید، یکی از مهم ترین ویژگی های سریال The Haunting of Hill House این موضوع می باشد که در زمان مشاهده این سریال دیالوگ های زیادی رد و بدل می شود که شاید برایتان خسته کننده باشد اما فیلمنامه به یک شکل یکنواخت ادامه پیدا نخواهد کرد و در ادامه تغییرات داستان شما را شگفت زده خواهد کرد، در این سریال از یک شیوه قصه گویی استفاده شده است که در حال حاضر این روش کمتر استفاده می شود.    

   

دانلود سریال The Haunting of Bly Manor

    یکی از مهم ترین مواردی که در مورد این سریال بهتر است بدانید این موضوع است که با توجه به تعطیلی اکثریت استودیو های فیلم برداری در دوران کرونا، فیلم برداری این سریال با خوش شانسی قبل از تعطیلی آغاز شده است و به همین دلیل این سریال بر خلاف دیگر سریال ها با تاخیر اکران نخواهد شد، همچنین یکی از مهم ترین سیاست هایی که در خصوص این فیلم درنظر گرفته شده است اکران آن در زمان هالووین می باشد که همین موضوع باعث جذب مخاطب بیشتر خواهد شد.    

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۰۹

9 اکتبر به شمسی میشه 18 مهر نه 29 مهر

نمایش اسپویل
۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۵۰

خواهش میکنم

نمایش اسپویل
۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱

اصلاح شد. سپاس.

نمایش اسپویل
۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ۰۸:۲۳

بهترین خبری که امروز شنیدم

نمایش اسپویل