news-background
news-background

تاریخ فیلمبرداری دو اپیزود پایانی فصل پنجم Lucifer مشخص شد

 

نت‌فلیکس تاریخ فیلمبرداری سریال «لوسیفر» (دانلود سریال Lucifer با لینک مستقیم) را اعلام کرد و برای بازگشت سازندگان به محل فیلمبرداری چراغ سبز نشان داد. این سریال فانتزی با بازی «تام الیس» از پنجشنبه ۲۵ سپتامبر به فیلمبرداری بازخواهد گشت. گفته می‌شود که پس از پایان فیلمبرداری دو اپیزود پایانی فصل پنجم، سازندگان بلافاصله تولید فصل ششم را آغاز می‌کنند.

«لوسیفر» که از کتاب‌های کامیک کمپانی «ورتیگو» اقتباس شده، داستانی در مورد یک فرشته‌ی سقوط‌کرده «لوسیفر مورنینگ‌استار» با بازی الیس روایت می‌کند که از حکمرانی بر جهنم خسته شده و به لس‌آنجلس می‌آید تا به پلیس در به دام انداختن مجرمین کمک کند. این سریال پس از سه فصل در شبکه‌ی فاکس کنسل شده بود. سریال «لوسیفر» بر اساس شخصیت‌هایی ساخته شده که توسط «نیل گیمن» و «سم کیث» برای «ورتیگو» و «دی‌سی اینترتینمنت» خلق کردند. دانلود فیلم با لینک مستقیم

فصل پنجم به دو بخش تقسیم شده و «دنیس هیزبرت» قرار است در اپیزودهای جدید نقش خدا را بازی کند. «دی.‌بی. وودساید» که در سریال «۲۴» (دانلود سریال 24 با لینک مستقیم) با هیزبرت همکاری کرده، در نقش «آمنادیل» برادر «لوسیفر» و فرزند محبوب خدا ظاهر شده است.

هشت اپیزود اول فصل پنجم «لوسیفر» در حال حاضر از نت‌فلیکس پخش شده است. این شبکه در ماه ژوئن تأیید کرد که سریال پس از فصل ششم به پایان خواهد رسید، در حالی که تابستان سال گذشته اعلام کرده بود فصل پنجم آخرین فصل سریال است. اما با درخواست هواداران برای ساخته شدن اپیزودهای بیشتر، «تام الیس» فوریه گذشته با شبکه و برادران وارنر برای یک فصل دیگر قرارداد بست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید