news-background
news-background

تاریخ شروع فیلمبرداری فصل دوم The Witcher مشخص شد

نت‌فلیکس به صورت رسمی اعلام کرد که فیلمبرداری فصل دوم سریال «ویچر» (دانلود سریال The Witcher با لینک مستقیم) از ۱۷ آگست (۲۷ مرداد ماه ۱۳۹۹) در بریتانیا ادامه پیدا می‌کند. فیلمبرداری این پروژه در میانه‌ی ماه مارس امسال برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود. اگرچه گزارش شده بود که فیلمبرداری این سریال از ماه آگست آغاز می‌شود اما این اولین بار است که نت‌فلیکس به صورت رسمی این گزارش‌ها را به تأیید می‌رساند. حساب‌های رسمی سریال «ویچر» در شبکه‌های اجتماعی آغاز مجدد فیلمبرداری فصل دوم را تأیید کرده است. با توجه به محدودیت‌هایی که هنگام ضبط صحنه‌ها اعمال خواهد شد، پیش‌بینی اینکه فیلمبرداری در چه زمانی به پایان می‌رسد را ناممکن ساخته. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فصل اول «ویچر» اواخر دسامبر گذشته منتشر شد و با این حال به یکی از پربیننده‌ترین عناوین سال بدل شد. «لورن اس. هیسریش» مانند فصل اول شورانر اپیزودهای فصل دوم خواهد بود. او اخیراً ادعا کرده است که در فصل جدید بزرگ‌ترین مشکل فصل اول که روایت‌ داستان‌ها‌ در خطوط زمانی مختلف بود برطرف خواهد شد.

در روزی که گزارش شد فیلمبرداری فصل دوم «ویچر» متوقف شده، اعلام شد که «کریستفر هیویو» به ویروس کرونا مبتلا شده و همین مسئله سبب شد تا محل فیلمبرداری پروژه به شکل گسترده ضد-عفونی شود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

پیش‌تر گزارش شده بود که استودیوی یونیورسال نیز فیلمبرداری «دنیای ژوراسیک: سلطنت» (دانلود فیلم Jurassic World: Dominion با لینک مستقیم) به عنوان اولین پروژه‌ی بزرگ هالیوودی در لندن با اضافه شدن امکانات ویژه‌ی بهداشتی به استودیوی پاین‌وود آغاز خواهد شد.

سریال «ویچر» در استودیوی آربرفیلد که در ۴۰ مایلی غرب لندن واقع شده فیلمبرداری خواهد شد. «هنری کویل» برای بازی در نقش «گرالت ریویایی» در فصل دوم بازخواهد گشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید