news-background
news-background

تاریخ دقیق پخش سریال WandaVision مشخص شد

برای اولین بار در یک دهه‌ی گذشته عنوانی از استودیوی مارول اکران نخواهد شد. پس از ماه‌ها گمانه‌زنی، دیزنی+ تأیید کرد که «وانداویژن» (دانلود سریال WandaVision با لینک مستقیم) در سال ۲۰۲۰ پخش نخواهد شد و ژانویه سال آینده میلادی روی ایر خواهد رفت. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

استودیوی مارول با انتشار تیزری جدید فاش کرده است که «وانداویژن»، به عنوان اولین سریال استودیوی مارول در دیزنی+ سرانجام در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی ماه ۱۳۹۹) پخش خواهد شد. این در حالی است که بسیاری از هواداران مارول تصور می‌کردند که سریال در ماه دسامبر از راه خواهد رسید چرا که دیزنی+ تصاویری از این سریال را در مونتاژی از عناوینی که قرار بود در ماه دسامبر پخش شوند نشان داده بود.

با این حال، واقع‌بینانه این بود که تاریخ دیگری برای پخش «وانداویژن» وجود نداشت. ماه نوامبر پخش فصل دوم سریال پربیننده‌ی «مندلوری» (The Mandalorian) آغاز شد، و انیمیشن «روح»‌ (Soul) پیکسار در تعطیلات سال نو به دیزنی+ خواهد آمد، بنابراین بهترین زمان برای پخش «وانداویژن» ماه ژانویه آینده است.

در صورتی که کووید-۱۹ فیلمبرداری «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon & The Winter Soldier) را با وقفه مواجه نکرده بود، این سریال به عنوان اولین مجموعه‌ی تلویزیونی مارول در «دنیای سینمایی مارول» در ماه آگست به دیزنی+ می‌آمد. این سریال در حال حاضر قرار است به عنوان دومین سریال مارول در بهترین حالت بهار سال ۲۰۲۱ پخش شود. فصل اول «وانداویژن» در قالب شش اپیزود ساخته شده بنابراین پخش آن در ماه فوریه به پایان خواهد رسید.

«وانداویژن» ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ از دیزنی+ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۲۸

نمیدونم چرا دکمه آخری ژاکت ویژن که بازه رفته رو مخم لعنتی میبستی اونو

نمایش اسپویل