news-background
news-background

تاریخ پخش آخرین فیلم «جیمز وان» مشخص شد

زمان عرضه فیلم ترسناک «جیمز وان» به نام «Demonic» در ایالات متحده بالاخره مشخص شد. وان به دلیل کارگردانی در فیلم های ترسناک و سبک مخصوص به خودش تقریباً به یک نام تجاری در این زمینه تبدیل شده است. البته این مسئله به لطف فیلم «Conjuring» که او در ساختش کمک کرده و نیز فیلم «ارّه» بوده است. البته همه فیلم های او به سرعت تبدیل به پروژه سینمایی مهیجی نشده، برای مثال فیلم او با نام «Demonic» از سال 2013 در قفسه مانده است. در واقع ساخت این فیلم در سال 2011 کلید خورد و در ابتدا قرار بود با نام «House of Horror» ساخته شود.

این فیلم در سال 2013 قبل از ساخت فیلم Conjuring فیلمبرداری شده بود. وان در این فیلم نقش تولیدکننده را داشت و «ویل کننون» کارگردانی آن را برعهده گرفت. همچنین نویسندگی فیلمنامه را به همراه «مکس لا بلا» و «دوگ سیمون» بر عهده داشت. هیچ کدام از این افراد کارهای زیادی در آن زمان در هالیوود انجام نداده بودند. البته نام وان مسلما موجب شکوفایی استعداد های برجسته ای شد. البته در میان بازیگران این فیلم نیز نام کسانی مانند «Frank Grillo» و «Maria Bello» نامزد جایزه گلدن گلوب به چشم می‌خورد.

در حال حاضر پس از گذشت چهار سال Bloody Disgusting گزارش داده است که این فیلم به زودی به صورت ایالتی اکران خواهد شد. این فیلم در تاریخ 27 ژوئیه در Spike tv پخش خواهد شد. کسانی که علاقه به تماشای بدون تبلیغات این فیلم دارند باید تا 10 اکتبر برای تاریخ اکرانش در اینترنت صبر کنند. در پایان احتمالا این فیلم وارد شبکه خانگی نتفلیکس شود. البته لازم به ذکر است که این فیلم قبل از اکران محلی در آمریکا در کشورهای برزیل، ژاپن، انگلستان، آلمان و فلیپین پخش شده بود. همچنین کشورهای دیگری نیز در این لیست بوده اند. نکته مهم این است که معمولا فیلم های ساخت آمریکا اول در این کشور اکران خواهند شد البته طولانی شدن زمان پخش این فیلم پس از پایان تولیدش است که در زمینه فیلم های ترسناک امری بعید و جدید است نیز قابل توجه است.

البته این امر بی سابقه نبوده و فیلم هایی مانند «Amityville: The Awakening» زمان اکرانشان چهار بار به تعویق افتاد. البته این فیلم (آمیتی ویل) از زمان اکران سینمایی اش در سال 2014 همیشه هواداران فیلم های ترسناک را منتظر خود گذاشته تا ببینید زمان اکرانش تلوزیونی و خانگی اش چه زمانی خواهد بود. احتمال دارد تاریخ در دسترس قرار گرفتن برای عموم در مورد این فیلم نیز به تاخیر افتاده و حتی یک سال دیگر به طول بیانجامد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید