news-background
news-background

تارانتینو می‌گوید عهد کرده یک پنی از درآمد کارگردانی‌اش را به مادرش ندهد؛ «حرف‌ شما عواقبی خواهد داشت»

تارانتینو می‌گوید: «وقتی با فرزندتان سر و کار دارید حرف‌های شما عواقبی خواهد داشت.»

 

«کوئنتین تارانتینو» فاش کرده است که در کودکی با خود عهد بسته که از نظر مالی مادرش را پشتیبانی نکند. این کارگردان که فیلم‌هایی چون «قصه عامه‌پسند» (Pulp Fiction)، «جکی براون» (Jackie Brown) و اخیراً «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) را ساخته، توضیح می‌دهد که مادرش از جاه‌طلبی‌های او حمایت نکرده است.

تارانتینو روزی را به یاد می‌آورد که در سن ۱۲ سالگی به علت نوشتن فیلمنامه از سوی معلمان مدرسه توبیخ شده اما مادرش از او حمایت نکرده است. این کارگردان ۵۸ ساله در اپیزود اخیر پادکست «مومنت» (The Moment) می‌گوید معلمان فیلمنامه‌نویسی او را «یک سرکشی گستاخانه» دانسته‌اند.

این فیلمساز می‌گوید پس از آنکه به دردسر می‌افتد، مادرش او را سرزنش می‌کند: «و بعد در میانه سخنرانی کوچکش گفت: «در ضمن، این «حرفه نویسندگی» کوچک تو، با انگشتانش علامت نقل قول کشید. این «حرفه نویسندگی» کوچکی که در پیش گرفته‌ای؟ این مزخرفات تمام شد.»

تارانتینو اضافه می‌کند: «وقتی این حرف را با آن حالت کنایه‌آمیز به من زد، گفتم: «بسیار خوب، خانم، وقتی نویسنده موفقی شدم، هرگز حتی یک پنی از درآمدم را به تو نخواهم داد. نه خانه‌ای برایت می‌خرم. نه به تعطیلات می‌برمت و برایت الویس کادیلاک می‌خرم. هیچ چیزی به تو نمی‌رسد. چون آن حرف را زده‌ای.»

این کارگردان در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان به عهدی که بسته پایبند مانده یا نه می‌گوید: «بله، وقتی کارش در سازمان «خدمات درآمد داخلی» گیر بود به او کمک کردم. اما خانه‌ای نخریده‌ام. نه خانه و نه کادیلاک.»

تارانتینو اضافه می‌کند: «وقتی با فرزندتان سر و کله می‌زنید حرف‌های شما عواقبی خواهند داشت. به یاد داشته باشید که وقتی در مورد آنچه برایشان باارزش است حرف می‌زنید لحن کنایه‌آمیز شما عواقبی خواهد داشت.»

بنابر گزارش‌های غیررسمی مادر تارانتینو ۷۵ ساله است و با همسر دومش در لس‌آنجلس زندگی می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ۰۱:۱۲

کارگردان مورد علاقه منه و بیوگرافی کل زندگیشو حفظم ولی به شدت شخصیت مزخرفی داره. از رفاقتش با هاروی واینستین گرفته تا دفاعش از تجاوز جنسی پولانسکی، رفتار زننده اش با بازیگران زن، استفاده بیش از حد از کلمه N WORD درحدی که منی که مخاطب ایرانی ام و اصلا توی اون محیط بزرگ نشدم، از شنیدن این کلمه خسته شده بودم دیگه چه برسه به مخاطب های سیاه پوست. خودشم توی پادکست JOE ROGAN گفت که يه خورده با تبدیل شدن به INCEL فاصله داشته چون زنا ربجکتش میکردن و باهاش بد رفتار میکردن.خلاصه با فیلم هاش حال کنید و بار ها ببینید ولي اصلا سمت شناختِ خودش‌ نرید چون اصلا ادم جالبی نیست.

نمایش اسپویل
۲۹ شهریور ۱۴۰۰ ۱۹:۳۹

کاملا باهات مواقم، جدا از فیلمهای خوبش خودش انگار از مشکلات روحی رنج میبره. همش به دنبال انتقامه. موضوع فیلمهاش هم همیشه درباره انتقام و عقده گشاییه

نمایش اسپویل
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ۲۰:۰۱

آفرین...شاخ غول رو شکستی... چه کار بزرگی واقعا که مادرت رو شکست دادی. احمق

نمایش اسپویل