news-background
news-background

«بیل ماری» و «آن هاتاوی» در فیلم Bum's Rush همکاری می‌کنند

اگرچه «بیل ماری» با ایفای نقش‌های کمدی در فیلم‌هایی مانند «شکارچیان روح» (دانلود فیلم Ghostbusters با لینک مستقیم) و «کدیشک» (دانلود فیلم Caddyshack با لینک مستقیم) شناخته می‌شود، اما بازیگری است که خوش دارد گاهی به جای حیوانات صداپیشگی کند. او در فیلم‌های «جزیره‌ی سگ‌ها» (دانلود فیلم Isle of Dogs با لینک مستقیم) و «آقای فاکس شگفت‌انگیز» (دانلود فیلم Fantastic Mr. Fox با لینک مستقیم) سابقه‌ی صداپیشگی دارد، اما صداپیشگی او در «فیلم گارفیلد» (دانلود فیلم Garfield با لینک مستقیم) و «گارفیلد ۲» (دانلود فیلم Garfield: A Tail of Two Kitties با لینک مستقیم) در یادها ماندگار شده. او به زودی قرار است در فیلم دیگری به نام «بامز راش» (Bum's Rush) بار دیگر به جای یک سگ صداپیشگی کند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

ورایتی گزارش می‌دهد که ماری برای صداپیشگی در این فیلم مقابل «آن هاتاوی» و «رابرت دووال» به توافق رسیده است. داستان فیلم در مورد یک کفش‌ساز با بازی هاتاوی است که با یک سگ با صداپیشگی ماری برخورد می‌کند و زندگی‌ آن‌ها برای همیشه دگرگون می‌شود. ماری بار دیگر با این نقش ثابت کرد که انتخاب‌های او غیرقابل پیش‌بینی‌اند. کارگردانی این فیلم به «آرون اشنایدر» سپرده شده که فیلم «گری‌هوند» (دانلود فیلم Greyhound با لینک مستقیم) او با بازی «تام هنکس» به زودی از اپل پخش می‌شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اشنایدر می‌گوید: «بسیار خوشحالم که بار دیگر با «بیل ماری»، «رابرت دووال» و «گبی میچل» دیدار می‌کنم و البته خشنودم که با «سارا گرین»‌ «آن هاتاوی» کار می‌کنم. پروژه‌ی بسیار ویژه‌ای است و من از اینکه سهمی در آن دارم به‌شدت هیجان‌زده‌ام. همه‌ی اعضای گروه عاشق سگ‌ها هستند و حالا بیش از همیشه ارزش آن‌ها را در زندگی‌مان قدر می‌دانیم.»

انتظار می‌رود فیلمبرداری این پروژه در سانتا باربارا و نیو مکزیکو انجام شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید