news-background
news-background

«بن استیلر» و «لیلی جیمز» در فیلم Lockdown با «آن هاتاوی» همبازی شدند

تولید فیلم درامدی «قرنطینه» (Lockdown) به کارگردانی «داگ لایمن» با «آن هاتاوی» و «چیوتل اجیوفر» در لندن در حال انجام است، اما تهیه‌کنندگان این فیلم با «بن استیلر»، «لیلی جیمز»، «استیون مرچنت»، «دولی هیل»، «جزمین سیمون» و «مارک گیتیس» نیز در حال مذاکره‌اند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فیلم داستانی در مورد سرقت پرخطر یک زوج به نام «لیندا» (هاتاوی) و «پکستن» (اجیوفر) از جواهر فروشی معتبر «هردز» لندن است و پشت پرده‌ی قرنطینه‌ی کووید-۱۹ را فاش می‌کند. پیش‌تر گزارش شده بود که این پروژه در لندن فیلمبرداری خواهد شد اما نه در آن زمان و نه امروز اطلاعات دقیق‌تری از داستان منتشر نشده.

«استیون نایت» نویسنده‌ی فیلمنامه‌ی این پروژه است که تحت تدابیر بهداشتی شدید فیلمبرداری می‌شود. تهیه‌کنندگان فیلم در نظر دارند این فیلم را در یک بازه‌ی زمانی نود روزه به اتمام برسانند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

هفته‌ی گذشته گزارش شد که استیلر در یک کمدی نیم-ساعته جدید به نام «های دیزرت» (High Desert) دوباره با «پاتریشیا آرکت» همکاری می‌کند. جیمز نیز قرار است در فیلم «پلیس من» (My Policeman) با «هری استایلز» جولی دوربین برود. «در تعقیب عشق» (The Pursuit of Love) بی‌بی‌سی دیگر پروژه‌ی جیمز است که تابستان گذشته اعلام شد به زودی فیلمبرداری آن ادامه پیدا خواهد کرد.

لایمن قرار است با همکاری «تام کروز» و «ایلان ماسک» فیلمی در فضا کارگردانی کند. فیلم «آشوب مدام» (Chaos Walking) او با بازی «تام هالند» و «دیزی ریدلی» نیز که بعضی از صحنه‌های پرخرج آن دوباره فیلمبرداری شده در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید