news-background
news-background

بردلی کوپر در درام جنگی "دیوار آتلانتیک" حضور خواهد داشت

 

 

بردلی کوپر بازیگر چهل و یک ساله آمریکایی برای حضور در یک فیلم درام جنگی در مورد جنگ جهانی دوم در نقش چترباز عامل پشت خطوط دشمن به توافق رسیده است. دیوید اوکانر این فیلم را بر اساس فیلم نامه ای توسط زک دین کارگردانی خواهد کرد. کمپانی های امپرتیو اینترتیمنت و مدهاوس اینترتیمنت به عنوان تولیدکنندگان این فیلم هستند.

"دیوار آتلانتیک" در مورد یک چترباز میباشد که ساعت ها قبل روز حمله وظیفه دارد اطلاعاتی را از دشمن دریافت کرده و همچنین از پسر یک متحد به قتل رسیده محافظت کند. کوپر در فیلم "تک تیرانداز آمریکایی" نقش یک تک تیرانداز ماهر را ایفا کرده است و در فیلم "یک ستاره متولد شده است" که سال 2018 اکران خواهد شد به عنوان بازیگر کارگردان به همراه لیدی گاگا حضور دارد. کوپر هم اکنون در حال تولید "پرچم سیاه، ظهور آی اس.آی اس" برای شبکه HBO میباشد. بردلی کوپر در قسمت دوم "نگهبانان کهکشان" که ساخته کمپانی های مارول و دیزنی میباشد صداپیشگی رابرت راکون را به عهده دارد.

دیوید اوکانر اخیرا فیلم "حسابدار" که با هنرپیشگی بن افلک همراه بود را کارگردانی کرده است و همچنین کارگردانی فیلم "جنگجو" با حضور تام هاردی در کارنامه خود دارد. بردلی کوپر به همراه تاد فیلیپس به عنوان تهیه کننده "دیوار آتلانتیک" هستند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید