news-background
news-background

برترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۳۹۹/۵/۲۴

فیلم اکشن «گارد کهن» نت‌فلیکس که سه هفته در صدر جدول پربیننده‌ترین فیلم‌های ۳۰نما جای گرفته و هفته‌ی گذشته به رده‌ی دوم سقوط کرده بود، این هفته دوباره بالاترین رتبه‌ی جدول تکیه زد. تولید قسمت دوم این فیلم هنوز به صورت رسمی تأیید نشده اما «جینا پرنس بایتوود» برای خلق یک سه‌گانه ابراز تمایل کرده است. کمدی «خیارشور آمریکایی» با بازی «سث روگن» در دو نقش این هفته دوم شد و «گری‌هوند» که هفته‌ی گذشته به رتبه‌ی اول رسیده بود این هفته جایگاه سوم را در اختیار گرفت.

تئاتر «همیلتون» که ماه گذشته از طریق دیزنی+ منتشر شده این هفته چهارم شد و فیلم تاریخی «در انتظار بربرها» با بازی «جانی دپ» و «رابرت پتینسون» رده‌ی پنجم را اشغال کرد. «پروژه‌ی قدرت» با بازی «جیمی فاکس» که جمعه گذشته با کیفیت‌های وب‌-دی‌ال منتشر شد به رتبه‌ی ششم رسیده، در حالی که «کفرناحوم» به کارگردانی «نادین لبکی» با اضافه شدن کیفیت‌های جدید در رده‌ی هفتم ایستاده.

کمدی «پام اسپرینگز» با بازی «اندی سمبرگ» این هفته هشتم شده و «خراج‌گیر» با بازی «شیا لابوف» نهمین رتبه‌ی جدول را از آن خود کرده است. این فیلم به کارگردانی «دیوید آیر» در معدود سالن‌های سینمای آمریکا و درایو-این‌ها هم اکران شده و تا هفته‌ی گذشته پرفروش‌ترین فیلم این کشور لقب گرفته است. سرانجام فیلم رمانتیک «بوسه غرفه ۲» نت‌فلیکس هم در رتبه‌ی دهم ایستاده. قسمت سوم این فیلم فیلمبرداری شده و قرار است سال آینده میلادی پخش شود.

۱۰ فیلم برتر هفته در ۳۰نما:

 

۱. گارد کهن (دانلود فیلم The Old Guard 2020 با لینک مستقیم)

۲. خیارشور آمریکایی (دانلود فیلم An American Pickle 2020 با لینک مستقیم)

۳. گری‌هوند (دانلود فیلم Greyhound 2020 با لینک مستقیم)

۴. همیلتون (دانلود فیلم Hamilton 2020 با لینک مستقیم)

۵. در انتظار بربرها (دانلود فیلم Waiting for the Barbarians 2019 با لینک مستقیم)

۶. پروژه‌ی قدرت (دانلود فیلم Project Power 2020 با لینک مستقیم)

۷. کفرناحوم (دانلود فیلم Capernaum با لینک مستقیم)

۸. پام اسپرینگز (دانلود فیلم Palm Springs 2020 با لینک مستقیم)

۹. خراج‌گیر (دانلود فیلم The Tax Collector 2020 با لینک مستقیم)

۱۰. بوسه غرفه (دانلود فیلم The Kissing Booth 2 2020 با لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید