news-background
news-background

برترین سریال‌های ۳۰نما در یک ماه گذشته – مهر ماه ۱۳۹۸

اولین قسمت از سریال «واچمن» شبکه‌ی HBO که یکشنبه گذشته روی ایر رفت و پربیننده‌ترین اپیزود شبکه از زمان پخش سریال «وست‌ورلد» شد. همین مسئله موجب شد این عنوان ابرقهرمانی متفاوت در این فاصله‌ی کوتاه در صدر فهرست برترین سریال‌های ۳۰نما در ماه مهر قرار بگیرد. «پیکی بلایندرز» که آخرین اپیزود آن در بریتانیا ۷.۳۰ میلیون بیننده داشت، در رتبه‌ی دوم جای گرفته و «مردگان متحرک» شبکه‌ی AMC که همچنان با کاهش بیننده مواجه می‌شود، رده‌ی سوم را اشغال کرده است.

پخش فصل پایانی سریال «آقای ربات» شبکه‌ی کابلی USA هم در ماه گذشته آغاز شد و این عنوان را در رده‌ی چهارم قرار داد. سریال «تایتان‌ها» شبکه‌ی DC Universe که اپیزود پایانی فصل دوم آن اول نوامبر پخش می‌شود، جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده و سریال «بت‌وومن» که به تازگی سفارش تولید یک فصل کامل را دریافت کرده در رده‌ی ششم جای دارد.

سریال «فلش» شبکه‌ی CW که فصل ششم آن در حال پخش است، در این ماه رتبه‌ی هفتم را تصاحب کرد. سریال «فراطبیعی» نیز که فصل پانزدهم و پایانی آن از همین شبکه پخش می‌شود در رده‌ی هشتم ایستاده است. «ارو» دیگر سریال شبکه‌ی CW که فصل هشتم آن اواسط اکتبر روی ایر رفته، در رتبه‌ی نهم جدول قرار دارد.

۱۰ سریال برتر ۳۰نما در یک ماه گذشته (بر اساس تعداد دانلود):

 

۱. واچمن (Watchmen)

۲. پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)

۳. مردگان متحرک (The Walking Dead)

۴. آقای ربات (Mr. Robot)

۵. تایتان‌ها (Titans)

۶. بت‌وومن (Batwoman)

۷. فلش (The Flash)

۸. فراطبیعی (Supernatural)

۹. ارو (Arrow)

۱۰. بلک‌لیست (Blacklist)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ آبان ۱۳۹۸ ۰۷:۰۸

قبل از دیدن سریال واچمن، فیلمش رو ببنید

نمایش اسپویل