news-background
news-background

باکس آفیس 8 شهریور 1395 - نفس نکش

پس از سه هفته صدرنشینی "Suicide Squad" در جدول باکس آفیس ایالت متحده ، بالاخره این فیلم صدرجدول را در هفته چهارم واگذار کرد. "Don't Breath" فیلم ترسناک جدید و کم بودجه فده آلوارز موفق شد با 26.1 میلیون دلار صدر جدول باکس آفیس این هفته را از آن خود کند. این فیلم ترسناک یکی دیگر از موفقیت های فیلم های کم بودجه در تابستان امسال است با توجه به این که بسیاری از بلاک باستر ها نتوانستند موفقیت که از آن ها انتظار میرفت را کسب کنند. در هفته های گذشته فیلم ترسناک "Lights Out" به کارگردانی دیوید اف. ساندبرگ اگرچه با بودجه 4.5 میلیون دلار منتشر شد اما موفق شد در باکس آفیس بیش از 125 میلیون دلار فروش داشته باشد. فیلم "Don't Breath" نیز با بودجه 10 میلیون دلاری منتشر شده است و در اولین هفته اکران خود در سراسر جهان بیش از 28 میلیون دلار فروش داشته است.

در رتبه دوم جدول این هفته فیلم "Suicide Squad" قرار دارد که در چهارمین هفته اکران خود با فروش 12.1 میلیون دلار موفق به کسب این رتبه شد. این فیلم که با بودجه 175 میلیون دلاری منتشر شده بود با گذشت چهار هفته از اکران خود در باکس آفیس 282.9 میلیون دلار و در سراسر جهان 353 میلیون دلار فروش داشته است و در مجموع با فروش کلی 636 میلیون دلار یکی از بلاک باستر های موفق تابستان امسال بود اگر چه تولیدکنندگان آن با تبلیغات گسترده ای که از این فیلم کرده بودند رویای فروش ا میلیارد دلاری را در سر داشتند.

در رتبه سوم این هفته "Kubo and the Two Strings" یک انیمشن  فانتزی مهیج  آمریکایی قراردارد که توسط استودیوی لایکا برای فوکوس فیچرز تهیه و تولید شده است. کارگردان آن تراویس نایت و فیلمنامه‌نویس‌های آن مارک هیمز و کریس باتلر هستند. در این فیلم ستاره‌های مشهوری صداپیشگی می‌کنند که از میان آنها می‌توان به آرت پارکینسون، متیو مک‌کانهی، شارلیز ترون، رونی مارا، رالف فاینس و برندا واکارو اشاره نمود این انیمیشن در دومین هفته اکران خود موفق شد 7.9 میلیون دلار فروش داشته باشد و فروش کلی خود را به 24.9 میلیون دلار برساند.

یکی دیگر از پروژه های کم بودجه و موفق تابستان امسال انیمیشن "Sausage Party" میباشد که با بودجه 19 میلیون دلاری منتشر شده و با گذشت سه هفته از اکران خود در باکس افیس بیش از 80 میلیون دلار و در جهان بیش از 8 میلیون دلار فروش داشته است و فروش کلی آن 88 میلیون دلار است. این انیمیشن در جدول این هفته با فروش 7.7 میلیون دلاری در رتبه چهارم قرار گرفت.

در رتبه پنجم این هفته فیلم جدید جیسون استتهام "Mechanic: Resurrection" قرار دارد. این فیلم که با بودجه 40 میلیون دلاری منتشر شده است در اولین هفته اکران خود با فروش 7.5 میلیون دلاری کار خود را شروع کرده است و به نظر میرسد که آنچنان که انتظار میرفت موفقیت کسب نکرده است و شکست خورده. (تماشای آنلاین فیلم‌های خارجی)

در رتبه ششم جدول این هفته "Pete's Dragon" با فروش 7.3 میلیون دلاری در سومین هفته اکران خود قرار دارد. در رتبه هفتم کمدی جدید "War Dogs" با حضور جونا هیل و مایلز تیلر قرار دارد که در دومین هفته اکران خود 7.3 میلیون دلار فروش داشته است و فروش کلی خود را به 27.8 میلیون رسانده است. در رتبه هشتم کمدی موفق "Bad Mom" قرار دارد که با فروش 5.8 میلیون دلاری در پنجمین هفته از اکران خود این رتبه را کسب کرده است همچنین در مجموع جهان و باکس آفیس این فیلم 125 میلیون دلار فروش داشته است و با توجه به اینکه بودجه آن 20 میلیون دلار بوده است به یکی از موفق ترین فیلم های تابستان امسال تبدیل شده است. در رتبه نهم "Jason Bourne" قرار دارد که در پنجمین هفته از اکران خود 5.2 میلیون دلار فروش داشته است. این فیلم که با بودجه 120 میلیون دلاری منتشر شده است در مجموع باکس آفیس و جهانی 348 میلیون دلار فروش داشته است. و در رتبه دهم نیز فیلم شکست خورده "Ben-Hur" قرار دارد. این فیلم که با بودجه سنگین 100 میلیون دلاری منتشر شده است در مجموع دو هفته اکران خود در باکس افیس 19.6 میلیون دلار فروش داشته است و در مجموع باکس آفیس و جهان 42 میلیون دلار فروش داشته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید