news-background
news-background

بازیگر نقش Ms. Marvel ابرقهرمان مسلمان مارول سرانجام معرفی شد

بازیگر نقش اول سریال «خانم مارول» (دانلود سریال Ms. Marvel با لینک مستقیم) دیزنی+ پس از جستجویی طولانی سرانجام معرفی شد. «ایمان ولانی» بازیگر تازه‌وارد در سریال جدید مارول نقش «کاملا خان» دختر پاکستانی آمریکایی یا «خانم مارول» را بازی خواهد کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این شخصیت دختر ۱۶ ساله‌ی مسلمانی است که در جرزی سیتی، نیو جرزی زندگی می‌کند و «کاپیتان مارول» را الگوی خود قرار می‌دهد. بنابر توصیفاتی که در کتاب‌های کامیک مارول آمده، او توانایی تغییر شکل و اندازه را دارد. شخصیت «خانم مارول» اولین بار در سال ۲۰۱۲ در کتاب‌های کامیک معرفی شد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

ولانی دو هفته پس از معرفی «عادل العربی» و «بلال فلاح» کارگردانان «پسران بد برای همیشه» (Bad Boys For Life) برای کارگردانی سریال «خانم مارول» و نیز «شرمین عبید-چینوی» برنده‌ی اسکار و «میرا منون» برای کارگردانی چند اپیزود دیگر انتخاب شده است.

«خانم مارول» تنها یکی از چندین سریال در حال توسعه‌ی استودیوی مارول برای شبکه‌ی دیزنی+ است. هفته‌ی گذشته گزارش شد که این استودیو در حال توسعه‌ی سریال جداگانه‌ای برای شخصیت «نیک فیوری» با بازی «ساموئل ال. جکسون» است. علاوه بر این اخیراً «تاتیانا ماسلنی» برای بازی در سریال «شی-هالک» (She-Hulk) انتخاب شده است.

«وانداویژن» (WandaVision) عنوان بعدی «دنیای سینمایی مارول» خواهد بود که در ماه دسامبر آینده از دیزنی+ روی ایر می‌رود. سریال‌های «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and Winter Soldier)، «لوکی» (Loki)، «شاهین‌چشم» (Hawkeye)، «شوالیه مهتاب» (Moon Knight) نیز در سال‌های آینده پخش خواهند شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید