news-background
news-background

بازگشت «کریستفر ملونی» به دنیای Law & Order با یک سریال جدید

سریال جدید شبکه‌ی NBC احتمالاً دنیای مشترکی با سریال «نظم و قانون: واحد ویژه قربانیان» خواهد داشت.

«کریستفر ملونی» در سریال اسپین‌آف جدیدی به تهیه‌کنندگی «دیک وولف»، نقش شخصیت محبوب «الیوت استیبلر» سریال «نظم و قانون: واحد ویژه‌ قربانیان» (دانلود سریال Law & Order: Special Victims Unit با لینک مستقیم) را تکرار می‌کند. شبکه‌ی NBC سفارش ساخت یک فصل ۱۳ اپیزودی را برای یک سریال درام جدید صادر کرده که داستانش در مورد واخد جنایات سازمان‌یافته‌ی «دپارتمان پلیس نیویورک» به رهبری الیوت است. تهیه‌کننده‌ی این سریال «دیک وولف» خالق چندگانه‌ی «نظم و قانون» خواهد بود و «آرتور فورنی» و «پیتر جانکوفسکی» با او همکاری می‌کنند.

تاریخ پخش این سریال جدید و دیگر جزئيات مرتبط با آن هنوز نامشخص است اما منابع نزدیک به پروژه می‌گویند احتمالاً دنیای مشترکی با «واحد ویژه قربانیان» خواهد داشت. شبکه برای نویسندگی سریال به دنبال استخدام «مت المستد» (Chicago P.D) است. آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

ملونی در کنار «ماریشکا هارگیتی» در ۱۲ فصل ابتدایی «واحد ویژه‌ قربانیان» نقش بازیگر نقش اول مرد را بازی کرد. او پس از آن سریال در چندین عنوان تلویزیونی دیگر از جمله «هپی!» (Happy!) شبکه‌ی Syfy که تا دو فصل ادامه داشت ظاهر شد. «خون واقعی» (True Blood)، «سرگذشت ندیمه» (The Handmaid’s Tale) و «هارلی کوئین» (Harley Quinn) از دیگر پروژه‌های تلویزیونی ملونی بوده‌اند. او قرار است در اپیزودهای جدید «منطقه‌ی گرگ‌ومیش» (The Twilight Zone) نیز نقش‌آفرینی کند.

هرچند سریال‌های متعدد «دیک وولف» از جمله مجموعه‌های «شیکاگو» قرار است به شبکه‌ی استریمینگ جدید Peacock که ۱۵ ژوئیه راه اندازی می‌شود بروند، اما گفته می‌شود که سریال ملونی در NBC باقی می‌ماند. سریال‌های در حال پخش وولف شامل «نظم و قانون: واحد ویژه قربانیان»، «شیکاگو پی.‌دی» (Chicago P.D.)، «شیکاگو فایر» (Chicago Fire)، «شیکاگو مد» (Chicago Med)، «اف‌بی‌آی» (FBI)، و اسپین‌آف آن «اف‌بی‌آی: به‌شدت تحت تعقیب» (FBI: Most Wanted) می‌شود.

وولف به تازگی با یونیورسال تله‌ویژن قراردادی پنج ساله و ۹ رقمی به امضاء رسانده است و سریال ملونی اولین پروژه‌ای است که براساس آن قرارداد به تولید می‌رسد. سریال‌های «واحد ویژه‌ قربانیان» و سه سریال «شیکاگو» به تازگی برای سه فصل به تمدید رسیدند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید