news-background
news-background

بازگشت «دنیل برنهارت» به Matrix 4 تأیید شد

«دنیل برنهارت» بازیگر و بدل‌کاری که در فیلم‌های «ماتریکس» نقش «مأمور جانسون» را بازی کرد، در قسمت چهارم (دانلود فیلم The Matrix 4 با لینک مستقیم) ظاهر خواهد شد. فیلمبرداری این پروژه پس از پنج ماه وقفه به تازگی در برلین ادامه پیدا کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

برنهارت در «ماتریکس بارگذاری مجدد» (دانلود فیلم The Matrix Reloaded با لینک مستقیم) که سال ۲۰۰۳ اکران شد بازی کرد. او سابقه‌ی بازی در فیلم‌های «جان ویک» (John Wick) را نیز به عنوان بازیگر و بدلکار دارد. برنهارت اخیراً در سریال‌های «کربن تغییریافته» (Altered Carbon) نت‌فلیکس و «بری» (Barry) شبکه‌ی HBO ظاهر شده است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«ماتریکس ۴» به کارگردانی «لانا واچوفسکی» با بعضی از ستارگان قبلی سه‌گانه از جمله «کیانو ریوز»، «کری-آن ماس»، و «جیدا پینکت اسمیت» ساخته خواهد شد. چهره‌های جدید داستان نیز «پریانکا چوپرا جونز»، «جسیکا هنویک»، «ارندیرا ایبارا»، «نیل پاتریک هریس»، «توبی انوومر»، «برایان جی. اسمیت»، «اندرو کالدول»، «یحیی عبدالمتین دوم» و «الن هالمن» بوده‌اند. بعضی از چهره‌های سه‌گانه‌ی از جمله «لورنس فیشبورن» و «هوگو ویوینگ» که نقش‌های «مورفیوس» و «مأمور اسمیت» را بازی می‌کردند در پروژه مشارکتی ندارند.

ریوز اخیراً در مصاحبه با بی‌بی‌سی تأیید کرد که «ماتریکس ۴» یک پیش‌درآمد نیست و تنها این وعده را می‌دهد: «نه، نه. به گذشته نمی‌رود.»

برادران وارنر «ماتریکس ۴» را ۱ آوریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۱) پخش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹

ای وای یادش بخیر این همون هنرپیشه سریال مورتال کامبت کانکوئست نیست؟ من یک عادتی دارم که همیشه میرم دنبال سرنوشت هنرپیشه های معروف یا بعبارتی نه چندان معروفی که در زمان گذشته کارشون گل کرده بود یا حداقل من ازشون خوشم اومده بود و توی گوگل و ویکی پدیا کارنامه هنری و سرنوشتشون رو بررسی میکردم. مثلا همین ایشون اگر که اشتباه نکرده باشم اهل سوئیس است و کریستانا لوکن که در نقش تانیا در همون سریال بازی میکرد البته کریستانا بعدا در ترمیناتور 3 هم بازی کرد و سریالی که از pmc پخش میشد بنام بلود جینی یا همچین چیزی؟؟؟ هی با خودم میگم این ها که کارشون خیلی خوب پس چه بلایی سرشون اومد آخرین فیلم هاشون مربوط به چند سال گذشته بوده و نه چندان معروف!!! چرا؟ یک مورد دیگرش هم بازیگر مرد نقش اول فیلم سینمایی خاطره انگیز قلعه است که دیگر ازش فیلمی ندیدم؟!! و بازیگر نقش روبوکاپ که البته اون خیلی پیر شده اما با توجه به بازی خیلی خوبش در اون فیلم مشهور چرا در فیلم سینمایی های مطرح پس از اون تاریخ همکاری باهاش نکردند؟!؟ کاشکی جایی برای دانلود سریال مورتال کامبت پیدا میکردم نمیدونم علی رغم شایستگیش چرا به اندازه دیگر فیلم ها و سریالهای پس از خودش و معروف نشد.

نمایش اسپویل